Theo343 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Lian Li er godt kjent som et solid kabinett med gjennomført kvalitet. Har også kikket på Lepont og Cooler Master. Finnes det flere gode alternativer? Lian Li er strålende, men skader ikke så se utover horisonten etter flere kvalitetskabinetter. Aspire lager bra "økonomi" kabinetter, men har ikke sett de i norge? Andre? Endret 27. desember 2003 av Theo343 Lenke til kommentar
mago Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Anbefaler Lepont http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=SF201C&toc=3055 utmerket for overklokking (mange vifter bråker mindre på lav hastighet enn få vifter på høy hastighet) Kabinettet er lekkert + gir god kjølining til 5 hd på høykant nederst (2 vifter blåser rett på) Dette gir lang levetid på hd'er Lenke til kommentar
snole Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har "desverre" kun erfaring med Lian Li (bortsett fra mitt gamle Aopen midi-tower). PC61USB er et knall kabinett. Viftestyring på de to foran. Filter. HD-ramme med plass for 5 stk HD'er rett bak de 2 kaldtblåsende frontviftene. 2stk USB i front. Ramme/skuff for hovedkortet. (Et greit poeng hvis man er ofte å plukker inni maskinen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Anbefaler Lepont http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=SF201C&toc=3055 utmerket for overklokking (mange vifter bråker mindre på lav hastighet enn få vifter på høy hastighet) Kabinettet er lekkert + gir god kjølining til 5 hd på høykant nederst (2 vifter blåser rett på) Dette gir lang levetid på hd'er det har jeg, bare den med 3 vinduer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Alternativer: Image & Shapetek Cooler Master Thermaltake Endret 4. januar 2004 av Nomix Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) sparer selv penger til et lian li pc6077b, genialt kabinett Endret 5. januar 2004 av nibbler Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Anbefaler Lepont http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=SF201C&toc=3055 utmerket for overklokking (mange vifter bråker mindre på lav hastighet enn få vifter på høy hastighet) Kabinettet er lekkert + gir god kjølining til 5 hd på høykant nederst (2 vifter blåser rett på) Dette gir lang levetid på hd'er Bah, enda et vanlig kabinett som er stappfult med 80mm.. skjønner det ikke.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Jeg har også LePont. Er strålende fornøyd med det ! Lakken sitter sykt bra! ikke som det gamle colorcase kabbiset mitt. Det er også et meget lett kabbis, men tror det egner seg dårlig hvis man skal ha vannkjøling. Kan trygt annbefales! Edit: ja, Jonas det kunne vært bytta med noen 120 plasser. Endret 5. januar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 qtec er latterlig når det gjelder lakkering, det kan skrapes av med negler, spes på mitt qtec desktop, har ikke tenkt å bruke det før jeg har pusset og omlakkert det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) En ting jeg skulle ønske meg med Lian Li var 120mm intake og exhaust.... En del "billigere" kabinetter har begynt å skjønne dette. Endret 5. januar 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ikke vanskelig å lage det selv, spesielt i lian li kabinetter hvor det er mye aliminium. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har tenkt å kjøpe meg http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC65BUSB Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ikke vanskelig å lage det selv, spesielt i lian li kabinetter hvor det er mye aliminium. Åpen for instruksjoner... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 har tenkt å kjøpe meg http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC65BUSB Samme som jeg har sett meg ut Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ikke vanskelig å lage det selv, spesielt i lian li kabinetter hvor det er mye aliminium. Åpen for instruksjoner... 1 . kjøp vifte med matchede griller 2. kjøp bolter og mutterer (gjerne med skive) på max bo (e.l. hva enn som er nærmest), bolten må være lang nok til viften (3-4cm) og 4mm tykk 3. bruk maskeringsteip 4. bruk en grill som mønster når du tegner på maskerings teipen 5. drill 5 hull, 4 til boltene og 1 til stikksagen (hvis du bruker stikk sag til å sage med, kjøp metal blad til stikksag) 6. puss innsiden av hullet ditt 7. plasser en grill på toppen, sett boltene gjennom, viften og den andre grillen under og skru. lett nok? noe som jeg har glemt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå