Gå til innhold

Kan jeg få flere 3Dmarks nå?

Tomzern

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Etter å ha klokka skjermkortet mitt litt og skifta driver fra Omega til nyeste Catalyst, samt ny harddisk, klarte jeg å kravle meg opp fra 7030 poeng til 8500 poeng i 3Dmark01...Kan jeg i det hele tatt komme noe høyere med mitt gjeldende oppsett (se sign)...Har ikke tweaka noe, for det har jeg ikke peiling på, men hjelper det mye??Tror ikke skjermkortet mitt takler mer overklokking enn det ejg er på nå (295/230).. :thumbdown:

Mvh Tomzern :)

Endret av Tomzern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ATI radeon 9100 så elendig?

Jeg har et ATI Radeon 8500 kort som jeg kjøpte for 1300kr for ett og et halvt år siden. Sammen med XP1800+ prosessoren min har det klart 9000 poeng i 3dmark...

Klokkefrensen det kjører på er 275/275, noe som er dårligere enn det ditt gjør?

Jeg trodde radeon 8500 var et av det dårligste radeon kortene siden det er så gammelt.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

8500 og 9100 er jo samme skiten...Hehe...Er vel ikke så elendig, men de er jo litt out of date da...Nok om det...Hvordan har du mekka 9000poeng a????????Det må jo egentlig bety at jeg også kan klare det?!Går ut ifra at du bruker Default-innstillingene i 3Dmark01 når du tester da?!

Mvh Tomzern :D

Lenke til kommentar

Vel jeg har ikke prøvd å presse RAM'en opp i mer enn 230mHz på grunn av varme, men jeg tror jeg skal prøve allikevel...Får ihvertfall ikke GPU'en opp i mer enn 295...Skal prøve å klokke RAM'en litt til:)

Hvilken driver bruker du GeeZuZz??

jeg prøvde Omega, men det bare trakk noe voldsomt ned :thumbdown:

Mvh Tomzern :)

Endret av Tomzern
Lenke til kommentar
Er ATI radeon 9100 så elendig?

Jeg har et ATI Radeon 8500 kort som jeg kjøpte for 1300kr for ett og et halvt år siden. Sammen med XP1800+ prosessoren min har det klart 9000 poeng i 3dmark...

Klokkefrensen det kjører på er 275/275, noe som er dårligere enn det ditt gjør?

Jeg trodde radeon 8500 var et av det dårligste radeon kortene siden det er så gammelt.

Hvis jeg ikke tar helt feil så er vel Radeon 8500 bedre enn 9100?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...