Gå til innhold

Elendig kvalitet på sx1

Anbefalte innlegg

Virker som alle som har kjøpt SX1 har noe å utsette på den, både med software og hardware (har også tittet litt på andre forum). Skjønner ikke hvordan Siemens ikke har klart å levere et komplett produkt uten masse feil etter all utsettelsen. Blir spennende hvordan molna kommenterer dette etter å ha skamrost denne telefonen i flere måneder.

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rart at det er så mye tull med sx1, siemens pleier jo  å lage mobiler med god kvalitet!

Synes jeg ikke ser noe annet enn det motsatte. Min erfaring med Siemens mobiler er bare et langt sorgens kapittel (har hatt S25, M35, SL45, S55, M55), men regner med at alle ikke har vært like uheldige som meg.

Endret av Swag
Lenke til kommentar

min sx1 er kjempesnill! batteriet er litt rert bare..er ikke sikker om det er tomt nå

står tomt men har bruktden en hel dag sånn her

ellers..funker den kjempe bra..

hentet meg noen programmer og hadde det ganske morro med den

må noen ganger trykke hardt på knappene for at dem skal fungere

Lenke til kommentar

Tror alle har problemer med kamera, når det er lyst ute, så er kamera kjempe fint, med engang det blir mørkt, så fakker alt seg opp.

Har "problemer" med kontrasten til kamerat og at språket på telefonene er blanding av norsk og engelsk!! Men ellers så er jeg fornøyd!!

PS: skal tastene være bitte granne løse? eller er det bare meg?

hehehhehe

Edit: skriveleif :thumbdown:

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Hvis du benytter deg av angreretten skal du ha tilbake det du har betalt(alle kostnader som faktisk er belastet kunden, herunder porto, ekspedisjonsgebyr og postoppkravsgebyr), og selger skal ha tilbake varen.

Du mister ikke angreretten ved å åpne en vareforsendelse, så lenge varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Angrerettloven griper ikke inn i rettigheter du har etter bl.a. kjøpsloven hvis det skulle oppsta mangler eller forsinkelser. Dersom du beholder vare, kan du på visse vilkår kreve prisavslag, omlevering(ny vare), erstatning eller heve kjøpet(få pengene tilbake). Du må da reklamere innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen/mangelen.

Dette er et utdrag fra avsnittene nederst på denne siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...