Stor Oddnoga Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Virker som alle som har kjøpt SX1 har noe å utsette på den, både med software og hardware (har også tittet litt på andre forum). Skjønner ikke hvordan Siemens ikke har klart å levere et komplett produkt uten masse feil etter all utsettelsen. Blir spennende hvordan molna kommenterer dette etter å ha skamrost denne telefonen i flere måneder. Endret 30. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Noen som vet om det er mulig å benytte angreretten når man bare er misfornøyd med kameraet? Man har 14dagers UBETINGET angrerett dvs. du trenger ingen grunn Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 rart at det er så mye tull med sx1, siemens pleier jo å lage mobiler med god kvalitet! jaja, glad jeg valgte 6600... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) rart at det er så mye tull med sx1, siemens pleier jo å lage mobiler med god kvalitet! Synes jeg ikke ser noe annet enn det motsatte. Min erfaring med Siemens mobiler er bare et langt sorgens kapittel (har hatt S25, M35, SL45, S55, M55), men regner med at alle ikke har vært like uheldige som meg. Endret 30. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har ikke hatt siemens mobil selv. Men har hørt av mange andre at de skulle ha så god kvalitet..men kanskje det ikke stemmer.... Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 min sx1 er kjempesnill! batteriet er litt rert bare..er ikke sikker om det er tomt nå står tomt men har bruktden en hel dag sånn her ellers..funker den kjempe bra.. hentet meg noen programmer og hadde det ganske morro med den må noen ganger trykke hardt på knappene for at dem skal fungere Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 må noen ganger trykke hardt på knappene for at dem skal fungere Ja, det hørtes jo lovende ut. Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 men du har vel problemer med kameraet du og eirikd? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Tror alle har problemer med kamera, når det er lyst ute, så er kamera kjempe fint, med engang det blir mørkt, så fakker alt seg opp. Har "problemer" med kontrasten til kamerat og at språket på telefonene er blanding av norsk og engelsk!! Men ellers så er jeg fornøyd!! PS: skal tastene være bitte granne løse? eller er det bare meg? hehehhehe Edit: skriveleif Endret 30. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 bruker ikke kameraet så mye ..så har ikke merket no problem med det ellers er den kjedmpebra..om folk skal være så negative kan de bare drite i å kjøpe den Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 tastene mine er ikke løse, de er rettere sagt harde, litt problemer med å få trykt de ordentlig ned. Men nå har jo jeg så vidt berørt knappe knapt 5ganger da så, regner med at de bedrer seg. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis du benytter deg av angreretten skal du ha tilbake det du har betalt(alle kostnader som faktisk er belastet kunden, herunder porto, ekspedisjonsgebyr og postoppkravsgebyr), og selger skal ha tilbake varen. Du mister ikke angreretten ved å åpne en vareforsendelse, så lenge varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Angrerettloven griper ikke inn i rettigheter du har etter bl.a. kjøpsloven hvis det skulle oppsta mangler eller forsinkelser. Dersom du beholder vare, kan du på visse vilkår kreve prisavslag, omlevering(ny vare), erstatning eller heve kjøpet(få pengene tilbake). Du må da reklamere innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen/mangelen. Dette er et utdrag fra avsnittene nederst på denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå