siemensFREAK Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Endelig sitter jeg med sx1... Men denne telefonen som jeg hadde gledet meg sånn til, ble en stor nedtur 3 av 6 lysdioder på telefonen virker ikke, tastene er løse og kamera-linsen sitter nokså skeivt i inne i telefonen Kvaliteten på denne telefonen er langt i fra det jeg hadde forventet fra en 5k telefon. Skal sende den tilbake til mpx på mandag. Noen som har erfaringer med mpx og reklamasjon? Kan jeg kreve ny telefon? Endret 27. desember 2003 av siemensFREAK Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ja krev ny telefon du. Hvis de nekter, noe jeg tror de ikke gjør, så kan du bruke angreretten. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kjedelig..... Noen har altså NULL flaks..... Hadde klikka totalt jeg hvis noe sånt hadde skjedd meg... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Den ble sikkert ødelaged under shipping!! PS: sikker noen sure posten ansatte som ikke likte å jobbe(bare slenger pakken )!! hehe, for lite betalt Endret 27. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Tviler på at det er en transportskade. Eska er hel og fin og telefonen var godt innpakket. Det er nok siemens som har vert slarkete med kvalitetskontrollen Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har ikke akkurat så masse bra erfaringer med Siemens selv. Syntes de er litt slurvete og gjør så lite ut av telefonene. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tviler på at det er en transportskade. Eska er hel og fin og telefonen var godt innpakket. Det er nok siemens som har vert slarkete med kvalitetskontrollen Send mail til mpx nå og si at du skal ha ny. Du får da en mail imorra hvis de har åpent om hva du skal gjøre og hva du skal skrive på pakken. Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Søndag i morgen Ringer de på mandag jeg.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ups... Trodde det var mandag imorra jeg Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Siemens må jo ha klart å lage skikkelig kvalitet i sx1, når den ble så veldig forsinket, de må jo ha brukt tiden til noe! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er bare bagateller. Bare se på 6600. Feil med den også. Ingen mobiltelefon er feilfrie. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nei, men den kom jo ut med engeang, skulle tro at siden de har hatt sx1 inne så lenge før de sendte den ut, så må de ha fått ganske god kvalitet på mobilen. Men som sagt, ingen er feilfrie! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Snart så jeg dropper mobil og holder meg til hustelefonen... De funker ihvertfall.... Lenke til kommentar
OleP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Snart så jeg dropper mobil og holder meg til hustelefonen... De funker ihvertfall.... sitter du på ræva hele dagen så trenger du tross alt ikke noe annet? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Snart så jeg dropper mobil og holder meg til hustelefonen... De funker ihvertfall.... sitter du på ræva hele dagen så trenger du tross alt ikke noe annet? Er ikke alltid det er like praktisk å dra med seg hustelefonen når man skal på byen. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 trådløs med den gedigne ute-antenna (= Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) tråløs sattelitt telefon? Endret 28. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Snart så jeg dropper mobil og holder meg til hustelefonen... De funker ihvertfall.... sitter du på ræva hele dagen så trenger du tross alt ikke noe annet? Er ikke alltid det er like praktisk å dra med seg hustelefonen når man skal på byen. Er ikke alltid det er like lurt og ha med mobilen på byen heller.... SKal ikke mye til for å miste den når man får i seg nok... Lenke til kommentar
jøran Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er det flere som har hatt dette problemet med SX1 ? Tror da de fleste som har SX1 ikke har feil på sin.......? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå