Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 1 minute ago, oOF said: Kleint å se Ferguson droppe jakka for å være tøff. Hele fyren er klein. Hjelper ikke at han er en dømt voldsmann heller. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 Når til og med Souness mener det er frispark så er vel det meste sagt. Jaja, vi ble ranet og bortdømt men sånt skjer. Må snu det i andreomgang. Nok av sjanser ble skapt i førsteomgang til å lede både med både to og tre, så det er alle muligheter til å reise kjerringa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Skulle blitt dømt. Kjipt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Legg ned VAR og ta det tilbake når de har gjort det helt klart. VAR er en fadese 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Skulle blitt dømt. Kjipt. På ingen som helst måte kjipt siden det er Manchester United. Objektivt syns jeg det er frispark, selvfølgelig. Men jeg regner med at hjemmelaget snur dette i andreomgangen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Kan ikke skylde på VAR heller, dommer burde sett situasjonen og blåst. Alle vet jo at VAR er en stor fadese. Får bare satse på at vi snur dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 bshagen skrev (2 minutter siden): Legg ned VAR og ta det tilbake når de har gjort det helt klart. VAR er en fadese Dommer som feiler, ikke VAR Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Dommer som feiler, ikke VAR Fordi han ikke bruker monitoren og stoler dommerne i VAR-rommet? For ja, det er dommeren sin feil, men det viser også at VAR ikke virker slik det skal. Jeg veit du syns VAR er helt fantastisk, Daniel - alle veit det, men her må selv du innrømme at det ikke fungerer. Enig? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (5 minutter siden): Dommer som feiler, ikke VAR VAR feiler i å rette opp en dommerfeil som er ganske tydelig. Denne burde definitivt gå som en "clear and obvious" mistake og blitt annullert av VAR. At ikke monitoren ved sidelinja brukes i disse situasjonene i Premier League er også merkelig. Endret 15. desember 2019 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 Bra start på andreomgangen. Klarer vi å opprettholde et sånt press så bør det komme scoringer til slutt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Veldig få som gikk inn på det innlegget der. Vi er litt passive syns jeg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 Fy faen så frustrerende med alle frisparkene. Føler det har gått 10 min med ingenting så langt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 Ouffff, så nære der da Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Nå begynner tiden å gå fort Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) Synes vi spiller bra nå. Frustrerende nære nå. Den hadde smakt for svensken. Endret 15. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Virker som nok en "sånn" kamp. Begynner å bli nok av dem nå. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Lurer på hva som skjedde med Martial i stad jeg, var det en filming mon tro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Viktig der Shaw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå