Synix Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Har en ukes tid nå fått beskjed om å bytte batteri i nøkkelen på min Audi A3. Tok i kveld å byttet batteri, men da virker det som hele nøkkelen døde. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Har heldigvis en ekstra nøkkel, men virker nesten som hele nøkkelen kortsluttet? Var et 3V batteri der fra før og byttet til et nytt 3V batteri. Jeg fikk åpnet bilen med det nye batteriet, men så døde nøkkelen helt og nå får jeg ikke liv i den hverken med gammelt eller nytt batteri... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) Audi A3 finnes i veldig mange årsmodeller så hjelper litt om du nevner hvor gammel din er. Også trenger du sikkert bare å parre den på nytt om det er en eldre bil. Prosedyre med å vri om nøkkelen så og så mange ganger osv. Vi kan isåfall hjelpe deg å google. Endret 15. desember 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Synix Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 Det er en 2013 modell. Legger merke til at den lille lampa oppe i høyre hjørnet på nøkkelen ikke lyser når jeg trykker med den nøkkelen som ikke funker. Her lyser det rødt når jeg trykker med den som fungerer. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Har ikke ødelagt noe når du bytta batteri da? Høres ut som den ikke har strøm Lenke til kommentar
Synix Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 9 minutes ago, Complexity said: Har ikke ødelagt noe når du bytta batteri da? Høres ut som den ikke har strøm Kan nesten virke slik. Fikk som sagt åpnet med bilen med det nye batteriet, men så ble det plutselig helt natta. En slik nøkkel er vel ikke akkurat billig heller.. Kan ikke se noe fysisk galt der batteriet skal ligge, men kan godt være noe er ødelagt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Dette bør funke. Steps to reprogram keys to a car they are already linked to:1. Press and hold the unlock key on a remote2. Insert key in ignition and turn to on (while still holding unlock)3. Hold unlock while in the on position for 2 seconds4. Turn key to off, remove from ignition and release button. https://www.audiforums.com/forum/b6-models-70/programming-key-fob-208883/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå