Dolg_313 Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Da har jeg veldig lyst til og begynne å utforske mine skjulte hippiesider, så meg og frua ønsker å prøve å lage litt hjemmelaget batikk. Problemet er også litt budsjett oppi dette. Vi var på nettet og tittet, men der koster kittene fort opp i 700for en pakke. Er det kanskje lurere og kjøpe vanlig klesfarve, og legge det i småtuber? Isåfall har dere noen tips og råd til en idiot med null kunnskap? Har sett på video om hvordan det gjøres, så den biffen er grei, men hvordan få bra farger så billig som mulig? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Jeg er med i en soppgruppe på facebook, der er det noen som nevner at visse typer sopp er veldig fargesterke og kan brukes til farging av tøy. Kanskje sjekke det ut. Lenke til kommentar
Dolg_313 Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2019 Å løpe og lete etter sopp er tid jeg ikke har å bruke på det og jeg må ha all slags farger. Det varbutikker jeg siktet til panduro og slike er latterlig dyre Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Kjøpte batikkfarger på Hobbykjelleren i Bergen tidligere i år, kan ikke se for meg at jeg betalte mer enn 30-40 kroner per farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå