loffen84 Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Hallo. Jeg er en av disse som fant forumet fordi jeg har et problem som tilsynelatende ingen kan svare på. Jeg har planer om å bygge om en Fiat Ducato til en bobil, og i den forbindelse har jeg lyst til å bytte ut setene (det er nå en 2-seter sofa på passasjersiden) til seter fra et vrak av en Adria bobil bygd på et Ducato chassis. Adria bobilen er årsmodell 2016, Ducatoen min er 2015, altså begge er etter facelift(?) som kom 2014. Er det sannsynlig at setene vil passe uten modifikasjoner? Jeg prøvde å ta bilde av seteplatformen på Ducatoen, men det var vanskelig å få et fornuftig bilde siden det er plastdeksel rundt platformen. Er det noen som har oversikt der ute? Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Hei, dette passer nok helt sikkert. Dobbelbenken er nok festet i samme fester som en enkelstol +ekstra fester i tillegg. Det er strenge krav til setefester i bil, så det ville vært rart om ikke Fiat har laget en universal platform for både dobbelbenk og enkelstol. Ville ikke nølt på det, kjør på, så får du mye bedre seter også Anbefaler deg å bli med i Vanlife Norge gruppa på FB. Mange som bygger om varebil der til bobil ? Lenke til kommentar
loffen84 Skrevet 13. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2019 Tusen takk for tipset, jeg er nå medlem Lenke til kommentar
Birk1 Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Hei, Ja det er helt sykt vanskelig å finne passasjer sete til Ducato/Boxer.. funnet noen flere? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå