bassmania Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 heisann... Vet dere om en siden der hvor man kan laste ned .wav sanger, eller et program som konvertere mp3 til wav? PS: vet at det er laget fler topic om dette, orker ikke å lete!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Vet dere om en siden der hvor man kan laste ned .wav sanger, eller et program som konvertere mp3 til wav? www.winamp.com Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Høres kanskje dumt ut, og jeg er kanskje trøtt, men jeg spør fordet. SX1 har stero, betyr det at den har 2 høytalere? eller får headsettet stero lyd? eller hva F det skulle være, kan noen bare explaine!!! me tiered Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Her finner du mange lydeffekter.. Stereo greiene er vel at du får stereo lyd ut av headsettet. Har ikke sjekka det på en SX1 sjæl, men det er vel ikke behov for 2 høytalere på selve telefonen. Det blir vel ikke noen særlig bedre effekt av lyden når den ringer i lomma uansett.. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Her finner du mange lydeffekter.. Takker for lydene, men greide å konvertere egene mp3 til .wav med nero!! Stereo greiene er vel at du får stereo lyd ut av headsettet. Har ikke sjekka det på en SX1 sjæl, men det er vel ikke behov for 2 høytalere på selve telefonen. Det blir vel ikke noen særlig bedre effekt av lyden når den ringer i lomma uansett.. Ok, greit å vite...Tusen takk! Natta!!!ZzZz Endret 28. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 PS: jeg har laget noen techno .wav filer, akuratt der hvor det tar av, hvis noe vil ha, så er bra å si ifra De er mellom 30-60 sek lange og er mellom 800-1700 kB store! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå