oxygen_zzz Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 hva bruker man for å sage hull i kabinettet for plexiglasset a?? Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 hehe, hvis du er tålmodig kan du jo bruke baufil! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 20:12, InferniCa skrev:Stikksag f.eks! går det ann å få til runde hjørner med stikksag forresten? tror ikke det, men vet ikke noe... Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 litte grann, men det ville jeg brukt dremel til!!! Lenke til kommentar
seric Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg begynnte å kutte i kabinettet med bor og baufil. Det gikk ikkeno særlig, så nå har jeg mast på fadern så han har kjøpt meg dremel. Den "rokker" :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: går det ann å få til runde hjørner med stikksag forresten? tror ikke det, men vet ikke noe... Går fint det :smile: Min bror sagde ut huller til viftene sine på den måten, blei fint det, bare bruk metallblad og dekk til sidene slik at det ikke ripes opp av undersiden på stikksaga. Lenke til kommentar
JOG Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg ville ha brukt en "Nibbler" en type blikksaks som ikke deformerer plata. Biltema har en:"Nibblingsaks" (Jeg har ikke prøvd den) Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-06 00:42, JOG skrev:Jeg ville ha brukt en "Nibbler" en type blikksaks som ikke deformerer plata.Biltema har en:"Nibblingsaks" (Jeg har ikke prøvd den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå