Gjest 4414a...a40 Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Haha, tenk at jeg faktisk spør her i Økonomi om gambling. Vel, lets get to the point. Jeg har gamblet på live odds osv, jeg er og i profit med en god del titusenvis kroner. Men, jeg har nå, enda engang lyst å utfordre skjebnen ?. Jeg har lyst på MC, og mellomtung lappen. Har regnet meg opp i at det kan koste opp til 100 000 kroner. Er litt keen på å sitte in 10 000 kroner på en side, men jeg lurer på om det er noen som faktisk har et råd vis jeg klarer å komme meg opp i 100k. Hvordan kan jeg komme meg unna skatten? Hørt at man kan ta ut maks 10k norske pr withdrawal for å unngå skatt. Vet ikke om dette er sant. Gambler kun på live odds. (unibet) Mvh. Slett vis upassendes. Anonymous poster hash: 4414a...a40 Lenke til kommentar
Revie Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Det er neppe noen (ærlig) måte å unngå skatten på. Vet derimot ikke hvor detaljert Skatteetaten kontrollerer slike ting. Det er ikke mange % av skattemeldinger som gjennomgås manuelt. Men det er ikke en anbefalelse om å be om tilgivelse, fremfor tillatelse. Merk at dette kan få en tilbakevirkende kraft. Det er mange norske pokerspillere som har fått klekkelig med restskatt, uten å få fradrag for eventuelle tap, på gevinster fra flere år tidligere. Lenke til kommentar
n0mad Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Hvor mye du tar ut har ingenting å si. Det er ikke det beløpet som teller, men gevinstbeløpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå