brabra Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei! Nissen har vært snill i år å gitt meg en n6600. Har installert endel programmer, bla total ir, "Spy", og noe ngage greier. Men så oppdaget jeg at på kalenderern har det nå kommet en web adresse nederst på skjermen. Dette står det: "Grazie a www.stefanorusselle.tk". Hva er dette, og hvordan får jeg fjernet det? Takker Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Den webadressen er fra en som har laget theme editor programmet til 6600 tror jeg. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 er vell themese sitt ting det der. har stor troa på at når du fjerne/bytte themes så forsvinner det Lenke til kommentar
brabra Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 ok, takker for kjapt svar. Men hvordan tror dere faren for virus er på symbian telefoner? Hadde vært kjipt om telefonen hadde ringt opp et teletorgnr på bahamas eller lignende. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du har ikke noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå