NTB - digi Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Oljebransjen venter fall i investeringene på norsk sokkel etter 2020 Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Bra! Hele oljebransjen bør legges ned straks. Hva er poenget med dette, når planeten blir ubeboelige. Det er kun de rike som tjener på dette uansett. Skammelig. 2 Lenke til kommentar
hoj Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 "Oljebransjen venter fall i investeringene på norsk sokkel etter 2020" Så lenge jeg kan huske, så har det blitt sagt; I årene som kommer vil oljeinvesteringene gå ned! 1 Lenke til kommentar
joakimb Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 hoj skrev (18 timer siden): "Oljebransjen venter fall i investeringene på norsk sokkel etter 2020" Så lenge jeg kan huske, så har det blitt sagt; I årene som kommer vil oljeinvesteringene gå ned! Mulig du alltid har hørt dette, men det per nå i praksis ingen store utbygginger på horisonten. Det kan selvsagt gjøres nye funn, men i så fall er det urealistisk med utbygging før nærmere 2030. Hvis det bygges ut "elektrisk stamnett" i Nordsjøen som BKK drømmer om kan jo det bidra til å holde aktiviteten kunstig høy, men det virker litt for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Emil Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Flott. Og ja. Rammevilkårene blir forhåpentligvis endret ref. leterefusjonsordningen så det blir nok enda litt mindre investeringer. Heia MDG til de får vekk leterefusjonsordningen. Lei sendrektigheten pga. lobbymakten henvist til over her. Etter det kan jeg kanskje stemme på et styringsparti igjen.. Lenke til kommentar
Emil Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 ...og det er jo SELVSAGT at dette vil få betydning for arbeidsplasser og statens inntekter. Det er virkelig ingenting å true med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå