AxelRudi Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 (endret) Corbyn holder sitt sete. Sier live at han ikke vil lede partiet lengre. Endret 13. desember 2019 av AxelRudi Lenke til kommentar
AxelRudi Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 (endret) OG Tony Blair sitt gamle i Sedgefield sete går til CON for første gang siden 1935. Da tar jeg kveld også. Endret 13. desember 2019 av AxelRudi Lenke til kommentar
JohnTiger Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Da vil nok mange Labourvelgere komme tilbake. Har jo vært mange intervjuer på Sky og BBC med velgere som ikke stemmer på Labour før han er borte. Lenke til kommentar
JohnTiger Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Tar kvelden jeg også. Blir nok 350 på con og 200 på Labour. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 JohnTiger skrev (6 timer siden): Da vil nok mange Labourvelgere komme tilbake. Har jo vært mange intervjuer på Sky og BBC med velgere som ikke stemmer på Labour før han er borte. Flere av de jeg kjenner i England (stort sett Lancashire og nordvest) har alltid stemt Labour og sier de kun velger å ikke stemme på Labour nå på grunn av Corbyn. Veldig mange setter politikken til side for person. Det jeg sliter med å forstå er hvordan han kan være så mye mer uspiselig enn Boris. En bekjent sa noe sånt som "hvis jeg må velge mellom bedre NHS og Corbyn velger jeg heller noen andre, for Corbyn er ikke verdt det". Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Der fikk vel Jeremy Corbyn & Labour smake folkets vrede og irritasjon pga. av Brexit spillet sitt. Har jo konsekvent bare motarbeidet og stikket kjepper i hjula for alt som har vært foreslått. Og de hadde heller ingen intensjon om å etterleve folkeavstemningen fra 2016 på noen som helst måte. De fikk som fortjent. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 En god tale: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå