tenjen89 Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Hei. Er det noen som har peiling på hvorfor jeg ikke får spilt The Sims 1? Får altså lastet det ned på pcen, men når jeg skal trykke på Spill skjer det ikke noer.? Lenke til kommentar
fjs Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Iom at det er et nesten 20 år gammel spill er det mye som har skjedd i windows som rett og slett gjør ting i Sims 1 gammelt og utdatert. Ser tho det er en fyr her som har fått det til: https://simsvip.com/2018/02/09/play-sims-1-windows-10-widescreen-fix/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Det er ikke noe problem å spille Sims 1 på Windows 10. Har du lovlig kopi? Jeg spør fordi det er relevant, ikke for å kjefte. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 En annen ting med spill den gangen at de krevde å ha fysiske platen også. Kan være samme her at selv om du kjøpte spillet digitalt, må du brenne alle filene på en CD og ha den i CD-ROMen. Tror faktisk det var tilfelle med Sims 1 også når jeg spilte det når det først kom ut. Kjøpte også Worms Armageddon (99-versjon) digitalt ifjor en gang, installerte men ville ikke starte pga krevde å ha tilgang til CDen også. Brente ISO-filen og først da fikk jeg spilt det. Kan også hende du må endre kompabilitetsinnstilinger. Husker at etter at Win 7 ble tatt i bruk, måtte en del gamle programmer og spill kjøres i kompabilitetsmoduser for at de skulle fungere uten problemer. Men Sims 1 var bra da, ikke få timene som ble brukt der. Gadd ikke bruke en krone på de expansion packene da, fikk vel bare Hot Date i bursdagsgave den gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå