lestsunite Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 (endret) Halloen, bygget nettopp pc nr 2 i mitt liv og har litt problemer med drivere. Forje pc jeg bygget var det bare og installere win 10 og uppdatere alt, når kommer jeg meg ikke på nett så får ikke gjort noe som helst, har en pc gående som jeg laster ned driver fra msi i håp men når jeg laster ned drivere til internet får jeg opp (bilde) veldig usikker på hva jeg må gjøre her. Har funne samme driver fra Intel som er oppdatert men uten hel... Hjelp før PCen knuses ? Hovedkortet er : msi Mpg z390 Endret 11. desember 2019 av lestsunite Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 (endret) Sjekk om det er deaktivert i BIOS, og hvilket MPG Z390 kort er det, da det finnes flere, og alle har ikke Intel LAN. Endret 11. desember 2019 av RRhoads Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Har du installert chipset-driver til hovedkortet? Lenke til kommentar
lestsunite Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 RRhoads skrev (6 minutter siden): Sjekk om det er deaktivert i BIOS, og hvilket MPG Z390 kort er det, da det finnes flere, og alle har ikke Intel LAN. Gaming pro carbon Mr D skrev (3 minutter siden): Har du installert chipset-driver til hovedkortet? Ja?? Lenke til kommentar
lestsunite Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 Litt usikker på hvordan jeg aktiverer i BIOS. Skal prøve Lenke til kommentar
lestsunite Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 den er på Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 (endret) .. Endret 24. desember 2019 av Laughing Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå