OKKOKK Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei hei! Jeg har en Sega Dreamcast koblet til TV'n i stua, men så vil jeg gjerne få den koblet til dataskjermen på rommet slik at jeg kan spille der istedenfor Dessuten vet jeg at jeg får høyere hertz ved en dataskjerm kan noen her fortelle meg hvordan jeg kobler til Dreamcasten til PC'n/dataskjermen? Takker på forhånd... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 slenger meg på denne! men med Playstation,- jeg har geforce ti4600, og pinnacle tv kort Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har ikke særlig peil på Dreamcast men jeg vil tro man må kjøpe en adapter slik at du får en koblet skjermen til Dreamcast'n. Vil tro noe slikt som dette er det du leter etter. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Hvis du har komposite-in i skjemkortet, er det bare å koble den gul kabel inn og voila har du blide. Har du ikke det kan du kjøpe et tv-kort. Lyd for du når du kjøper 2 adaptere, Og en audio (rød/hvit) til jack-plugg kabel. Alt dette får du kjøpt på clas ohlsen her ser du de pluggene rød/hvit = audio og gul er video Endret 27. desember 2003 av Zuluzion Lenke til kommentar
Errae Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ok,- må innom elkjøp på mandagen da (= Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Går det med TV-Out inngangen da? Hvis ikke - vil dette kortet funke bra da? Har en 400 mhz PC med Radeon 7000 kort inni Der oppe er det.... Endret 27. desember 2003 av OKKOKK Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 du kan koble den til monitoren med en vga-adapter, finnes originalt også. jeg har en uorginal og det fungerer utmerket. nydelig grafikk dreamcast er rått Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Hvor får jeg tak i det? Vil helst ikke handle fra utlandet Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Går det med TV-Out inngangen da? Det er ikke en inngang, det er en utgang. Ligger i ordet tv-out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå