Emilija Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Jeg er fjerdeårsstudent på bachelårnivå i skandinavistikk ved Universitetet i Vilnius, Litauen. Nå for tiden skriver jeg en semesteroppgave som forhåpentligvis blir til en bacheloroppgave hvor jeg undersøker norske dialekter. Jeg leter etter noen frivilige bergensere som vil delta i et språkvitenskapelig eksperiment og bidra til forskningen min. Jeg har tatt kontakt med et par videregående skoler i Bergen, men har enten ikke fått svar eller oppfølging, så jeg prøver videre her Selve eksperimentet vil ikke ta mye tid. Jeg vil først sende ut en liten spørreundersøkelse. Etterpå kommer jeg til å sende selve oppgaven. Oppgaven er veldig enkel - å beskrive noen objekter med 3 ord, de første man kommer på. Det er bare viktig for meg å få svar fra respondenter som bruker bergens-dialekt. Jeg kan ikke si så mye mer om oppgavens mål akkurat nå, men jeg vil gjerne dele resultatene når jeg er ferdig. ? Jeg håper veldig at noen kan bruke et par minutt på dette! Jeg trenger bare ca. 5-7 deltakere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå