Gjest Baardsen Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Har en sterk mistanke om at hovedårsaken til at vinduene mine dugger så lett kommer fra ansamling av vann/fuktighet i A/C systemet som kommer inn i kupeen hver gang varmevifta går. Kan faktisk høre det surkler litt inni luftinntaket til el. motoren og det drypper stadig vekk ned på matta fra bunnen av "hamsterhjul" vifta for de av dere som vet hvordan de viftebladene ser ut. Det drypper til tider også en god del fra rørsytemet der luften sluses ut i bilen en del nærmere førersiden. Når jeg slår av motoren/forlater bilen tar det bare 10-15 minutter før vinduene har dugget til igjen. Er litt usikker på hvor luftinntaket til den el.motoren som driver a/c enheten sitter, men den kan ikke være langt unna da hver gang jeg bruker vindusspylervæske kommer lukta rett inn i bilen, ikke at det plager meg særlig men slik er det ihvertfall. Har en 2001 Daewoo Musso for de aller mest overivrige entusiastene her inne. HOW TO FIX ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå