nor50 Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Er det noe windowsprogram eller avspiller som viser lydsystem og oppløsning på filmer? Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Pleier stå i egenskaper. I VLC media player gå på verktøy - medieinformasjon - kodek 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 Men står det om det er 5.1, 7.1, lydformat osv? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 https://mediaarea.net/en/MediaInfo Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Det står, men er noe kryptisk: Bokstavene betyr: F: Front M: Middle R: Rear LFE: Bass/Subwoofer Tallet etter bokstaven er antall kanaler i front, midt eller bak. Når tallet er 3 så betyr det at du har høyre, venstre og midt. 2 så er det uten midt og 1 er mono. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 Uderzo skrev (2 timer siden): https://mediaarea.net/en/MediaInfo Takker. Får prøve den. Lenke til kommentar
Kali-Ma Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 nor50 skrev (På 11.12.2019 den 18.22): Takker. Får prøve den. Den funksjonen er innebygget på Mediaplayer Classic. Shift+F10 så kommer alt du ønsker i denne tråden opp.https://mpc-hc.org/ Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2019 Skulle egentlig likt å hatt en måte å browse filene på og se infoen i browseren. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Bruker selv Powerdvd og ser informasjonen der. Om den løsningen du er ute etter finnes er jeg veldig usikker på. Dessverre så er det slik at lyd ikke prioriteres noe særlig lenger. Produkter og nye lydformater kommer alltids men å få tak i medie med disse formatene blir vanskeligere og vanskeligere. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 (endret) nor50 skrev (2 timer siden): Skulle egentlig likt å hatt en måte å browse filene på og se infoen i browseren. Juster på instillinger i Windows så dukker bilde og lyd info opp i feltet til høyre - i utforsker. Detaljrute heter det, velges under Visning Hvis du har alle filmfilene i et dir tror jeg du kan velge hva som vises i kolonnene slik at du kan få frem akkurat det du vil. Legg til kolonnene: Rammebredde, Bildehøyde og bildefrekvens (hvis man vil ha det) og Audio Tracks Da listes det opp. Dette er min rippede utgave av Kraftwerks Catalogue - som jeg selvsagt eier fysisk også. Mkv rip med True HD 7.1 (Atmos) lyd og 1080p bilde. Endret 14. desember 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Spørs hvor mye nytte det gjør når det er haugevis av filer som har blankt felt under audio i Windows. Men selvfølgelig nyttig for de filene hvor informasjonen står. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2019 (endret) Mr_Spock skrev (3 timer siden): Juster på instillinger i Windows så dukker bilde og lyd info opp i feltet til høyre - i utforsker. Detaljrute heter det, velges under Visning Hvis du har alle filmfilene i et dir tror jeg du kan velge hva som vises i kolonnene slik at du kan få frem akkurat det du vil. Legg til kolonnene: Rammebredde, Bildehøyde og bildefrekvens (hvis man vil ha det) og Audio Tracks Da listes det opp. Dette er min rippede utgave av Kraftwerks Catalogue - som jeg selvsagt eier fysisk også. Mkv rip med True HD 7.1 (Atmos) lyd og 1080p bilde. "Audio Tracks" har jeg aldri funnet i min utforsker. Dessuten listes ikke oppløsningen på alle filmer. Endret 14. desember 2019 av nor50 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Finnes utrolig mange å velge mellom. Alt jeg har rippet har all info tilgjengelig. Jeg bruker bare mkv & flac for musikk , så er ingen ekspert. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 Enkelt og greit, Audio Tracks er ikke tilgjengelig i min utforsker... Lenke til kommentar
Kali-Ma Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 nor50 skrev (28 minutter siden): Enkelt og greit, Audio Tracks er ikke tilgjengelig i min utforsker... Ikke min heller. Windows 10 1909 build. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. desember 2019 Del Skrevet 15. desember 2019 Det kan komme av at jeg har installert noen lyd codecs: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/how-to-view-audio-track-video-track-contain/39ab59c7-45b1-4d50-95d1-de763b28eddb Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 Siden den står på engelsk og de andre på norsk stemmer nok det. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2019 Får det valget når K-Lite er lagt inn ja. Ellers vises ikke oppløsning for img og iso-filer i alle fall. https://codecguide.com/download_kl.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå