StifMeister Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har et lite problem her!!! Når jeg spiller Steam så kommer det etter en liten stund opp en feil melding: Abnormal program information, hl.exe. Så får jeg opp at "Memory could not be "read" " Hva er det som skjer her?? Jeg har prøvd å laste ned nye drivere, men det utsetter visst bare feilmeldingene litt..... Å det er ingenting galt på kortet, det funker helt fint på den andre PCen... Hjelp! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er et velkjent faktum at steam er noe dritt. Det kan være mange årsaker. Jeg ville førs prøve å kjøre det fra "The all-seeing eye." Tror neppe det er noe hardware problem, men det er steam som ødelegger. Prøv å ominstalere steam. Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Det er et velkjent faktum at steam er noe dritt. Det kan være mange årsaker. Jeg ville førs prøve å kjøre det fra "The all-seeing eye." Tror neppe det er noe hardware problem, men det er steam som ødelegger. Prøv å ominstalere steam. Steam ruler faktisk. Og jeg bruker ASE hele tiden, og har også ominstallert 2-3 ganger. Lenke til kommentar
Zvamp Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Steam eier så sinnsykt, det er det beste som har skjedd cs noen gang. hva ****** er det som liksom er så dårlig med steam som alle sier? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ihvertfall overgangsperioden til steam, var det værste slitet som jeg har møtt. Har derimot ikke gitt steam noen flere sjangser, holder meg f.eks til cs 1.5, og spiller lite. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vel for dem som ikke har 64 mb grafikk kort kan steam være et problem å spille på har jeg sett, men de fleste som spiller cs i dag bør jo ha et 64 mb skjermkort Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Reinstaller Steam Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 litt off-topic men: Hvordan får jeg 1.6 til og virke med ASE? Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Hvis du har installert Steam, så kommer det opp automatisk i ASE....Hvis ikke må du inn i options og velge steam i installerte spill, sånn at ASE tar steam opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå