Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har bestemt meg for å modde Tastaturet mitt med en enkel Kald Katode.... det jeg skal gjøre er å Ta selve innmaten i Katoden ( Ta av det rundt ) sånn at jeg sitter igjen med den som lager lyset, den er løs så jeg får den ut... det jeg da lurer på er om den blir ødelagt hvis jeg har den ute av "skallet" for lenge???? Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Støv kan vel kanskje bli et problem,men jeg tror det skal gå greit Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ja jeg tror det funker det.... men det blir ikke så veldig farge på lyset da... Det blir nok et ganske hvitt lys. Ville heller brukt neonwire eller leds! Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 skal teste nå Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Lyste litt, men Neon Wire Høres Bra ut ja....... men det blei fett Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 ser sånn ut...... skal jobbe litt mer med det Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Håper for din egen del at du ikke ser på tastaturet når du skriver Da kan du ikke se på mye annet etterpå.. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 bruker jo seff ikke det tastaturet...... har det å leke med..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå