akelbo Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Se Babylon's Fall i aksjon. Hektisk trailer gir et glimt av Square og Platinums kommende actionspill Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Weeb Souls: Part Deux Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Snork. Dette, og tidligere det ninja-spillet... Gi meg heller et RPG-orientert dark souls spill, heller enn action! Lenke til kommentar
G Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Likte dårlig lydbildet i demo, samt det der glorete lyset i fra svingslagene. Men det er meg da.. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 "Snork. Dette, og tidligere det ninja-spillet... Gi meg heller et RPG-orientert dark souls spill, heller enn action! Så de skal basere spill på ting du ønsker istedet for å tenke selv? Ok... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Har jo vært plenty med gode hack & slash/ Third person action games tidligere, hvorfor skal de nå kalles Dark Souls med mer action? Denne sjangeren levde lenge før dark souls og kommer til å forsette lenge etter. Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Dette ligner ikke noe på Dark Souls. Slutt å kalle alle action RPG spill for Dark Souls. Nei, det er tredje person? Må være dark souls. Nei, slåssing? Må være dark souls. Nei... Fantasy? Må være dark souls. Men ser bra ut. 1 Lenke til kommentar
Sholock545 Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 #LittSånnSomDarkSouls Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Nier: A, Astral Chain, Bayonetta 3 (som jeg håper vi for se noe mer av på Game Awards) og dette her. Veldig glad jeg har flere konsoller =) Dette ser lovende ut. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Guybrush 3pwood skrev (På 10.12.2019 den 23.13): "Snork. Dette, og tidligere det ninja-spillet... Gi meg heller et RPG-orientert dark souls spill, heller enn action! Så de skal basere spill på ting du ønsker istedet for å tenke selv? Ok... Det kalles preferanse. Han beordrer ikke utviklerne Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Dæven trailer ser jo dritbra ut. Ganske bra hack n slash kombat i air og på bakken. Det ser ut som de har tatt ideen om flere sverd som er lett tilgjengelig fra Nier Automata og litt whip action enten fra CVLOS/bayonetta kulshedra eller generell mulighet for å dra opp enemys for juggling. Jeg håper de gir spillerne mulighet for å ha flere våpen enn bare broadsword action, ellers kan det bli litt for ensformig. Men da combatten være kjempebra. Ser også at det ser litt stivt ut på noen avslutninger på air combat til ground combat. Vet heller ikke helt hva jeg syns om de rød og blå tonene som er litt for sterke. Vet ikke hvorfor folk hele tida skal ha dark souls, dette h n slash spillet er mer hack n slash enn action rpg. Nier Replicant er action rpg. er sykt mange bra bra hack n slash spill til ps3, har alle bortsett fra CVLOS2 som er verdt å nevne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå