Sarasin Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) Hei Har en Ford Fiesta 2010-modell, og lurer på hva i himmelens navn disse to ledningene egentlig er for noe? Har spurt rundt, men ingen ser ut til å komme med et fornuftig svar Plasseringen er til høyre foran på bilen, stikker ut av støtfangeren Håper noen kan hjelpe meg å finne ut av dette - regner med at det er mange kyndige folk her! Endret 10. desember 2019 av Sarasin Added info Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 56 minutes ago, Indian said: Temperatursensor? Meget mulig du har rett - men er ikke det litt rart at de bare henger og slenger der? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Uten skjema, eller ledningsnummer så er det umulig å vite noe, alt blir bare ren gjetning. Btw er dette høyre foran? Mange biler pleier ha beholderen med spylervæske plassert i dette området. Fungerer pumpa for spylervæske? Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 3 hours ago, geir__hk said: Uten skjema, eller ledningsnummer så er det umulig å vite noe, alt blir bare ren gjetning. Btw er dette høyre foran? Mange biler pleier ha beholderen med spylervæske plassert i dette området. Fungerer pumpa for spylervæske? Altså høyre når du sitter i bilen, venstre når du står foran og ser mot den. Spylervæske fungerer strålende, og er plassert til høyre i motorrommet (når man ser bilen forfra). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Sikkert for fjernlys under skiltet Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 1 hour ago, Dubious said: Sikkert for fjernlys under skiltet Meget mulig - er det noen måte jeg kan finne ut av dette? Måle strøm for eksempel? Hva bør den ligge på da, eventuelt? Lenke til kommentar
MKap Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 Tåkelys pleier jo å vera plassert der. Har du bryter for tåkelys inne i bilen? Hvis nei reknar eg med det er opplegg for bilar som har tåkelys som ekstrautstyr. Hvis ja er det mogleg at tidlegare eigar har demontert dei for å sleppa merknad på EU-kontrollen. I min bil ligg spenninga på rundt 10 volt i kontaktar til lys som er på, og kanskje 0,15 når dei er av. Sjekk òg kva sikringar du har, og legg deg eventuelt under bilen for å sjekka kvar ledninga går. Er det t.d. parkeringssensorer i støtfangaren kan det òg høyra til dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå