speed-man Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Noen her som vet eksakt hva half-life 2 krevere av hardware? Lenke til kommentar
veloek Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ikke noe spez. mye.. ati radeon 9000 pro til skjermkort skal fungere greit, elr et G4 Ti4200.. cpu'n bør være sånn rundt AMD 1600+-stadiet.. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Valve har utalt at en 2 ghz cpu og et geforce 3 skulle håndtere hl2 veldig bra. Systemkravene ligger på 700 mhz og tnt2 kort, men du kan jo tenke deg hvordan d kjører... Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Noen her som vet eksakt hva half-life 2 krevere av hardware? HL2 skal vel väre rimelig skalerbart, dvs at det skal kjöre greit på de fleste maskinene innenfor hardwarekravene, selvfölgelig med begrenset eyecandy. For max nytelse må man sannsynligvis ha topp hardware.. Mvh Raimop Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Noen her som vet eksakt hva half-life 2 krevere av hardware? HL2 skal vel väre rimelig skalerbart, dvs at det skal kjöre greit på de fleste maskinene innenfor hardwarekravene, selvfölgelig med begrenset eyecandy. For max nytelse må man sannsynligvis ha topp hardware.. Mvh Raimop Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ja de sier at det skal være muligt å tone ned grafikken nesten helt til vanlig half-life look... Det forklarer 700 mhz og TNT 2, men skal du ha den nye grafikken og alle skyggene samt alle de skamfete effektene så må du nok gå over 2 ghz og nyere grafikk... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ja de sier at det skal være muligt å tone ned grafikken nesten helt til vanlig half-life look... Det forklarer 700 mhz og TNT 2, men skal du ha den nye grafikken og alle skyggene samt alle de skamfete effektene så må du nok gå over 2 ghz og nyere grafikk... Uten alle de nye effektene blir det ikke HL2, men en utvidelse av det gamle spillet. Med andre ord; eyecandy blir for meg viktig i dette spillet. Derfor skal jeg oppgradere mitt GF4 Ti-4200, 9900 Pro må bare komme først sånn at 9800 Pro blir billigere... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvis du skal ha max ytelse grafikk, trenger du et DX9 kompatibelt kort. DX8 fungerer også godt men du går glipp av endel eyecandy. Shaderteknologien som er tatt i bruk pluss waterrendering er eycandy som krever dx9. Hvis du vil ha eyecandy vil jeg tro at du må ha et Ati Radeon 9500-9600 og oppover fra ATI sin side. Fra Nvidia sin side vil jeg tro fra Geforce 5600 og oppover. Da snakker vi topp grafikk og stabil FPS. Det at Valve sier at Half Life 2 er kompatibelt med TNT2 og oppover er bare tull. Det er et salgstriks og jeg er helt sikker på at mange går i denne fella og blir skuffet. Men men dette er bare mine påstander og utsagn og håper ikke at alle tar dette som fakta. Half Life 2 er et kraftig spill og krever god hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå