Spenol Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Trenger noen anbefalinger på gode norske nettbutikker med Gamecube-spill/-utstyr. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) trykker du deg inn på www.nintendo.no og klikker på forhandlere helt opperst på siden skal det være en link til mangen nintendo forhandlere (på nett). Endret 27. desember 2003 av t2xg Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Vet ikke om det er så mange GODE norske butikker. www.yeees.com har hk i Oslo, og sender utstyr fra Norge, men spillene fra England. Bestilte Mario Kart for leeenge siden, og har fått utallige mail om at det nå er på vei o.l, uten å ha fått det ennå. Men har bestilt kontrollere der, og da har det gått fort. Så døm selv. Ellers kjøpte jeg maskina på www.spillwill.no. En grei handel, selv om det virker som om hele nettbutikken blir drevet av en som jobber på en leketøysbutikk, siden det er dit man kommer om man ringer kundesupport. Av utenlandske vil jeg anbefale www.dvdcrave.com. Det er australsk og billig med stort utvalg, men du må betale frakta (ca 30,-). ellers har man www.dvdboxoffice.com, som er kanadisk og litt billigere enn dvdcrave. Men spillene er ntsc, så du må kjøpe Freeloader for å kunne spille dem. De er da i 60Hz (litt bedre kvalitet). Det er de butikkene jeg bruker hvertfall. Anbefaler begge to like sterkt! Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Vet ikke om det er så mange GODE norske butikker. www.yeees.com har hk i Oslo, og sender utstyr fra Norge, men spillene fra England. Bestilte Mario Kart for leeenge siden, og har fått utallige mail om at det nå er på vei o.l, uten å ha fått det ennå. Men har bestilt kontrollere der, og da har det gått fort. Så døm selv. Ellers kjøpte jeg maskina på www.spillwill.no. En grei handel, selv om det virker som om hele nettbutikken blir drevet av en som jobber på en leketøysbutikk, siden det er dit man kommer om man ringer kundesupport. Av utenlandske vil jeg anbefale www.dvdcrave.com. Det er australsk og billig med stort utvalg, men du må betale frakta (ca 30,-). ellers har man www.dvdboxoffice.com, som er kanadisk og litt billigere enn dvdcrave. Men spillene er ntsc, så du må kjøpe Freeloader for å kunne spille dem. De er da i 60Hz (litt bedre kvalitet). Det er de butikkene jeg bruker hvertfall. Anbefaler begge to like sterkt! Takk for svar. Jeg grøsser bare ved tanken på yeees.com, så den er utelukket. Skal sjekke de utenlandske butikkene du nevner der. Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) play.com er veldig bra - hold deg under 17.99 £ og du får pakken tollfri (hvis du klager på at posten vil tollklarere) eller er cd.wow grei. For å si det sånn - du sparer fort mye på både spill og utstyr... Endret 28. desember 2003 av BzzArt Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 http://www.tbcgames.no/ veldig bra å dæ sende rett i postkassen med regning Lenke til kommentar
runela Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 www.gamesmix.com der handler jeg alle spill!!! Norsk himmel! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 www.gamesmix.com der handler jeg alle spill!!! Norsk himmel! dyrere spillbutikk på nett finner du nesten ikke! handler alle mine spill på cdon.no... flotte priser og en vill porto pris! Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Vill portopris ja...flertallet av utenlandske nettbutikker har gratis frakt da. Og spillene er til samme pris som en vanlig butikk i Norge kjøper dem inn for. Hvis du "tør" (og hvorfor skulle man ikke det) å se litt utenlandsk etter spillbutikker, kommer du mye billigere ut av det. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Av utenlandske vil jeg anbefale www.dvdcrave.com. Det er australsk og billig med stort utvalg, men du må betale frakta (ca 30,-). Når man bestiller fra www.dvdcradle.com, må man betale fra moms, eller skriver de kokelimunkepriser? Blir jo ganske dyrt likevel hvis man må betale moms og gebyrer og fanteri... Edit: mente www.dvdcrave.com... Endret 16. januar 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 www.yeees.com har hk i Oslo, og sender utstyr fra Norge, men spillene fra England. Så man må betale moms og gebyrer og den slags fanteri, eller sender de spillet til Norge, og så til kunden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå