Lifeform Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Hei, Sliter med at mine nye Airpods Pro driver disconnecter seg fra Mac´en nesten hele tiden. Går ca. 1-3 minutter så ting dødt, og jeg må ofte parre de på nytt med laptoppen. Noe fiks for dette? Tror det fungerer ganske greit med iPhonen, men har også problemer med en annen laptop på dette. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 Noen som har peil? ? Utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
minim Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Har du samme icloud konto på alle enheter du bruker airpods på? Om du har to forskjellige så vil den koble seg til den som den tror er nærmest mener jeg så om du har tlfen i nærheten så kobler de seg til den f.eks. Om du har alt på samme icloud konto så skal du kunne velge enhet uten "paring" og da skal den ikke koble seg fra som du beskriver. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2019 Hmm, men hvis jeg skrur av bluetooth på mobilen så skal vel ikke det ha noe å si? Er fremdeles et problem dette.. og ganske irriterende. => failed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå