Svein-Erik Hole Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 TEST: Jabra Elite 75T Lenke til kommentar
RuneWi Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 "Eneste lille bug som er avdekket i testperioden, er at bluetooth-forbindelsen til venstre ørepropp en sjelden gang blir brutt". Hva er "en sjelden gang"? 1 gang i timen? 1 gang per dag? Lenke til kommentar
Svein-Erik Hole Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 Hei, det skjedde 4-5 ganger i løpet av testperioden (som er beskrevet i saken under "Slik testet vi"). Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Hvordan er delayen om man kan kalle det det? Mine 65t henger ca 1 sekund bak slik at det blir ganske ubrukelig til f.eks. å se video. Har dette blitt bedre? Lenke til kommentar
galasb Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Er det noen som frivillig bruker kreftpods (trådløse hodetelfoner og propper)? Man kan røyke i mange tiår før man får kreft. Samme med trådløse headphones. Ønsker du kreft for å slippe å ha en kabel? Ønsker du å bli steril? Bruk trådløsutstyr på hodet ofte og lenge. Lenke til kommentar
Svein-Erik Hole Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 Hei, ahelg! Jeg har ikke opplevd dette problemet verken på 65T Active eller 75T. Lenke til kommentar
Anders Aanderud-Larsen Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Fikk de nye Jabra proppene fredag. Full av forventning tok jeg de i bruk og ble dessverre lite imponertm. Jeg leverte tilbake Jabra "proppene" mandag. Slet med at den venstre mistet kontakt selv om jeg satte stille og telefonen lå mindre enn en halv meter unna. Lydbildet var alt for flatt for min smak, selv etter justeringen i appen. Ingen eller veldig lien støydemping. Proppene har også for dårlig samtale kvalitet. Selv om proppene er virket fine, satt bra i øret og har en smart ladeboks, holdt ikke dette for meg. Bruker til daglig Bose Soundtouch. Lyden i Bose er i helt annen liga selv om de heller ikke egner seg til å føre en samtale i. De koster nesten bare halvparten av Jabra. Er man ute etter et godt trådløst headset som er behagelig å bruke og med topp lyd til musikk, er valget enkelt. Lenke til kommentar
Knut A Johannessen Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 har hatt de nå noen uker, og jeg har prøvd mange forskjellige trådløse. Disse er de besta så langt, veldig god lyd, og etter software oppdatering ble telefonsamtale lyd meget god. Disse er de beste på markedet nå uten tvil :-) Lenke til kommentar
Mr. Kaizer Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 er det noen som vet om det er mulig å få høyere lyd på dem? Syntes den er lav med min huawei p30 pro Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Det kunne vært interessant med en ny test med siste firmware. Det skal være ganske merkbare forbedringer siden opprinnelig firmware. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 (endret) galasb skrev (På 10.12.2019 den 16.01): Er det noen som frivillig bruker kreftpods (trådløse hodetelfoner og propper)? Man kan røyke i mange tiår før man får kreft. Samme med trådløse headphones. Ønsker du kreft for å slippe å ha en kabel? Ønsker du å bli steril? Bruk trådløsutstyr på hodet ofte og lenge. Du har større sjans for å få kreft fra taklampa enn du har i stua enn du kan fra trådløse ørepropper. For å ikke snakke om den infrarød strålingen du får fra peisen eller varmeovnen. Så om du er redd for stråling bør du kle deg godt, holde deg i mørket og holde deg langt unna folk (fordi mennesker gir fra seg mer «farlig» stråling enn det bluetooth gjør) Kort fortalt er Bluetooth bare lys du ikke kan se. Det samme er varmestråling. Begge er ikke ionisert stråling, og begge har ikke nok energi til å gjøre noe som helst skade. Det eneste de kan gi er oppvarming. Men det er såpass lavt at taklampa di er mer «farlig» enn både bluetooth, wifi, 4G og 5G. Så kan vi ikke snart legge den saken død? Men tilbake til Topic: Active 75T med ANC oppdateringen og på romjulstilbud frister veldig Men at en ikke kan bruke venstre for seg selv trekker endel ned :/. Jeg bruker ofte kun en propp om gangen, og da er det greit å lade den andre i mellomtiden slik at den er klar til bruk nå den ene går tom for batteri. Endret 26. desember 2020 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Dessision Skrevet 29. mars 2021 Del Skrevet 29. mars 2021 Bruk en ta tannpirker og rens det lille hullet mellom flippen av proppene og connecteren. Begge sider. Funker for meg 😅👍 Si fra om d hjelper for dere også. God påske 😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå