Novice99 Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Er det noen som har erfaring med Dell sin supportordning Premium support pluss ? Koster en god del, men å få en servicetekniker hjem og all annen slags støtte ved behov virker fristende - særlig for en uten noen som helst pc kunnskaper og som forstår null av det som er på innsiden av en bærbar pc. Er den verdt pengene ? Er sikkert delte meninger, men artig høre hva folk mener. Og husk at det er en som har null peiling på pc som eventuelt vil ha glede av ordningen. Supporten vil eventuelt gjelde for en bærbar pc til ca 32 000 kroner. Ordningen er sikkert overflødig og unødig for alle dere som er svært bevandret innen pc verden, men ikke alle er det. Men det er en dyr supportordning, 2 år koster 4000 kroner 3 år koster 5200 kroner. Noen som har erfaring med ordningen, eller tanker om den ? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Har ikke noen erfaring med en slik ordning, men jeg tror ikke det vill være verdt det Har personen problemer med maskinen kan han heller reise ned til elkjøp og spørre om hjelp og heller betale en engangsum (eventuelt andre lokale butikker som tilbyr hjelp) Spørs også helt hva personen skal bruke maskinen til. En kjøper ikke en bærbar PC til 32 000 for å lese VG Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Det er en stor forskjell fra f.eks en elektrokjede. Dell support er 100% profesjonell og det er premium. 3 års support av dette slaget til 5200 er faktisk ikke så dyrt. Om nødvendig kommer det en tekniker hjem til deg å bytter f.eks LCD skjerm eller hovedkort på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå