Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Termostat i dusjbatteri oppfører seg merkelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husket litt feil men denne tegningen viste meg hvordan alt hang sammen og istedenfor for å bruke det hele komplette settet som jeg kjøpte andre gangen  så brukte jeg bare termostaten jeg kjøpte første gangen . ( men fikk den aldri av då men pdfen hjalp meg til å forstå hvordan )  Da denne pdf var med i papirforamt i den komplette esken.

Håper dere får litt hjelp av den.   Se nederste bilde til høyre, , skrudde ut de som var merket med 1 så var det veldig enkelt å få termostaten ut.  ( brukte også et Oras 38 mm toppnøkkel til å skru av delen foran termostatet ) 

133846_943090-02-14.pdf

Endret av andrew_sk
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Dallaz said:

Tusen takk! Måtte du ta av det lange frontdekselet som er merket med steg nr. 4? Var det i så fall skruer på baksiden? Det er så trangt på badet at det er vanskelig å komme til på baksiden så hadde håpet å slippe det...

Ja, jeg skrudde den delen av og hadde bare selve "enheten" igjen. som gjorde at det var enkelt å bytte termometer. 

Når jeg tenker meg litt om så skulle jeg egentlig bytte hele enheten siden den var blitt kjøpt inn men eg oppdaget at eg kunne skru ut "skruene" som er merket med 1 , virker som de skaper vakum som holder termometer extra fast men eg kan ta feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...