ProphetSe7en Skrevet mandag kl 19:54 Del Skrevet mandag kl 19:54 Bare å dele tegninger om du har det 🙂 Lenke til kommentar
andrew_sk Skrevet mandag kl 19:59 Del Skrevet mandag kl 19:59 Må bare finne ut kor kona har lagt esken med alle delene og tegningen henne , så skal eg få delt det 1 Lenke til kommentar
Dallaz Skrevet tirsdag kl 09:16 Del Skrevet tirsdag kl 09:16 Er også veldig interessert i en tegning på dette! Lenke til kommentar
andrew_sk Skrevet tirsdag kl 10:23 Del Skrevet tirsdag kl 10:23 (endret) Jeg husket litt feil men denne tegningen viste meg hvordan alt hang sammen og istedenfor for å bruke det hele komplette settet som jeg kjøpte andre gangen så brukte jeg bare termostaten jeg kjøpte første gangen . ( men fikk den aldri av då men pdfen hjalp meg til å forstå hvordan ) Da denne pdf var med i papirforamt i den komplette esken. Håper dere får litt hjelp av den. Se nederste bilde til høyre, , skrudde ut de som var merket med 1 så var det veldig enkelt å få termostaten ut. ( brukte også et Oras 38 mm toppnøkkel til å skru av delen foran termostatet ) 133846_943090-02-14.pdf Endret tirsdag kl 10:27 av andrew_sk Lenke til kommentar
Dallaz Skrevet tirsdag kl 11:18 Del Skrevet tirsdag kl 11:18 Tusen takk! Måtte du ta av det lange frontdekselet som er merket med steg nr. 4? Var det i så fall skruer på baksiden? Det er så trangt på badet at det er vanskelig å komme til på baksiden så hadde håpet å slippe det... Lenke til kommentar
andrew_sk Skrevet tirsdag kl 11:40 Del Skrevet tirsdag kl 11:40 15 minutes ago, Dallaz said: Tusen takk! Måtte du ta av det lange frontdekselet som er merket med steg nr. 4? Var det i så fall skruer på baksiden? Det er så trangt på badet at det er vanskelig å komme til på baksiden så hadde håpet å slippe det... Ja, jeg skrudde den delen av og hadde bare selve "enheten" igjen. som gjorde at det var enkelt å bytte termometer. Når jeg tenker meg litt om så skulle jeg egentlig bytte hele enheten siden den var blitt kjøpt inn men eg oppdaget at eg kunne skru ut "skruene" som er merket med 1 , virker som de skaper vakum som holder termometer extra fast men eg kan ta feil. Lenke til kommentar
Dallaz Skrevet tirsdag kl 11:47 Del Skrevet tirsdag kl 11:47 Skjønner. Så da er det ingen vei utenom baksiden, sukk... Får se om jeg orker å demontere skap og hyller for å komme til. Lenke til kommentar
Martin Ruter Knekt Skrevet tirsdag kl 12:36 Del Skrevet tirsdag kl 12:36 Hos meg var det del 6 som måtte skrus ut av røret som jeg har markert som var problemet. Det satt så fast at jeg trodde det var 1 del, men det var det altså ikke. Tror jeg endte med å varme det opp litt og da løsnet det. Når du har fått de delene fra hverandre er resten enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå