akelbo Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 The Elder Scrolls: Legends får ingen flere oppdateringer. Kroken på døren for Bethesdas Hearthstone-konkurrent Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ett av de få kortspilla jeg faktisk likte, men igjen har blitt en stund siden jeg spilte det. Var kanskje mest fordi jeg bryr meg halvveis om universet det var satt i, men også gameplayet var temmelig solid. Synd at det får kroken på døra, men ikke fullt så overraskende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Hadde glemt dette eksisterte, men så hadde jeg glemt Heartstone eksisterte også da... Så jeg er vel ikke helt målgruppen for slike spill. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Bra spill, men Hearthstone er så mye bedre så ikke uventet. Lenke til kommentar
Marfu Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Bra spill, men opplevde at det kom for mye innhold hele tiden og at det derfor ble både fort veldig dyrt OG vanskelig å henge med. Skal ikke si at det er derfor spillet sliter, men det er i alle fall derfor jeg falt av. Lenke til kommentar
SiggEye Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg likte det veldig godt, men husker jeg ikke så en grunn til å spille det når Hearthstone allerede eksisterte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Marfu skrev (3 timer siden): Bra spill, men opplevde at det kom for mye innhold hele tiden og at det derfor ble både fort veldig dyrt OG vanskelig å henge med. Skal ikke si at det er derfor spillet sliter, men det er i alle fall derfor jeg falt av. Hadde ikke forundret meg at det er en av grunnene.. Det å gi ut for mye innhold kan også ha en veldig negativ effekt, det er i grunnen samme problemet som å gi ut for lite. Variasjon er tingen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Trist men som flere sier så var det ikke merkeleig. Spiller mindre nå, men selv pr dags dato så er det aldri lang kø på å finne en motstander. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) Gunfreak skrev (22 timer siden): Hadde glemt dette eksisterte, men så hadde jeg glemt Heartstone eksisterte også da... Så jeg er vel ikke helt målgruppen for slike spill. Den er god. Endret 9. desember 2019 av Harepuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå