TKvello Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg fikk en merkelig dom etter eu-kontroll i går. Begge bakfjærene var knekt. På den ene siden ble det en toer. På den andre siden en treer. Med andre ord kjøreforbud. Har noen her vært borti lignende? Det burde vel vært samme resultat på begge sider? Jeg mener å huske at knekt fjær gir en toer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 En treerfeil betyr at feilen er trafikkfarlig. Hva som gjør en toer til en treer kan være en skjønnsmessig vurdering, slik som f.eks. at fjæra kan falle ut under kjøring, gnager på bremseslange eller er så kollapset at bilen ikke kjører riktig. Lenke til kommentar
TKvello Skrevet 8. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2019 I morgen skal jeg ta en tur de som utførte testen og be om en forklaring. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Det er som gavekort sier, fjøra kan ryke av på forskjellige steder - ikke alt er like alvorlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå