oizann Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Noen som vet om det er mulig og legge inn Smartphone 2003 os?den kommer med 2002 versjonen.Og jeg skulle gjerne fått en update med æøå på tlf.Det er den første modellen,samme som Qtek7070. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du kan ikke legge inn Smartphone 2003 på Orange SPV. Du får ikke tak i norsk ordliste på Orange SPV. Jeg brukte de svenske variantene og det funket bra. Hvis du sjekker på Idedata.no så kan du se åssen du kan få lagt inn æøå på telefonen. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Helt sikker,mener jeg har lest det et sted?da kan jeg vel bare legge inn updaten på qtek.nu da,så blir det svensk? Endret 27. desember 2003 av oizann Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har lest at det ikke går an å legge inn 2003 noe som er ganske teit. Ja du kan legge inn updaten som du finner på qtek.nu det var den jeg brukte også. Da blir ordlista svensk og det er jo nesten helt likt som norsk så det funker ganske bra. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) men vil jeg få noen andre komplikasjoner?Tlf jeg skal kjøpe er låst til Orange har funnet en tutorial,men ser det er mye sankk om App låsing,noen vei rundt det? Endret 27. desember 2003 av oizann Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er den låst til Orange? Åssen får du brukt den her i Norge da? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 kanskje han bor i england, men er som du skjønner norsk, og sender mld med norske folk.... Lenke til kommentar
oizann Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 unlockspv,er en app til og låse den opp med,så den funker her til lands ;p Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ah... Ok. Da har du ingenting å bekymre deg for hvis den unlocken virker. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Men jeg har hørt det er problemer med tlf,etter man har kjørt update,da skal den visst bli kun motta lisensiert programvare osv,men det gjenstår bare og se Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Gjenstår bare å se ja. Si fra åssen det går da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå