Complexity Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Siden vi snakker om temaet så kan jeg jo nevne at alt + prntscr tar kun bilde av det man har aktivt. Bruker 3 skjermer på jobb og det blir ett latterlig langt bilde på normal metode. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Complexity skrev (14 minutter siden): Siden vi snakker om temaet så kan jeg jo nevne at alt + prntscr tar kun bilde av det man har aktivt. Bruker 3 skjermer på jobb og det blir ett latterlig langt bilde på normal metode. Hehe. Har selv skrevet mitt eget program, men det er mer for dele bilder med andre. Markere området, derette laste opp til imgur. Ellers er som nevnt Snagit et bra verktøy om man skal legge på diverse piler osv. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2019 Tastaturet var forholdsvis tungt for mitt bruk... Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Skal du går rundt å bære det? ? 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg "hiver" det rundt hele tiden. Står aldri på en pult eller bord. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2019 (endret) Skjønner ikke hvordan jeg tar print screen sånn at den automatisk lagrer den... Og hvilken tast er Print Screen? Endret 9. desember 2019 av nor50 Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 På mitt tastatur er print screen knappen et kamera. Kan se ut som øverste rad, 3. knapp fra høyre 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2019 Får prøve det.. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 Utrolig irriterende å trykke inn "hengelåsen" når jeg tar tak i tastaturet. Siden det nesten ikke er noen ramme utenfor tastene, ender jeg opp med å trykke på den flere ganger om dagen. (Som sagt, jeg har det ikke stående på bord/pult, men tar det frem når jeg bruker det (50 ganger om dagen...)) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 nor50 skrev (36 minutter siden): Utrolig irriterende å trykke inn "hengelåsen" når jeg tar tak i tastaturet. Siden det nesten ikke er noen ramme utenfor tastene, ender jeg opp med å trykke på den flere ganger om dagen. (Som sagt, jeg har det ikke stående på bord/pult, men tar det frem når jeg bruker det (50 ganger om dagen...)) Kan du ikke bare deaktivere knappen? Eller binde den til noe annet. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 12. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2019 Fordi den ikke var der... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 nor50 skrev (5 timer siden): Fordi den ikke var der... Men kan du ikke binde den til noe annet da..? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2019 (endret) Vet ikke hvilke ord jeg skal bruke, men er ikke fornøyd med tastaturet. Det er unøyaktig i alle fall på en måte, og veldig ofte ikke bokstaver kommer med. Man ser på stavekontrollen at et ord er delt (ikke fysisk) midt i en setning osv. Så tror jeg kommer til å bruke angrefristen på dette. Styrken på lyset i tastaturet har jeg hele tiden stil inn til max, men det slår seg og av. Endret 14. desember 2019 av nor50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå