NoirNow93 Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Hypotetisk sett bare for moro skyld, hvilket lovbrudd mener du du ville mest sannsynlig utført i en lovløs verden? Hvis du kunne vær så gal du ville? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Drap, doping, tyveri, voldtekt, vandalisering. Vanskelig å se for seg egentlig, alt ville kollapset. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Ingen, siden det ikke ville vært noen lov som hadde diktert hva som hadde vært ulovelig. 2 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Feltskifte uten blinklys 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) Jeg tipper at heksebrenningen hadde blusset opp igjen. Hvor en gruppe samstemt hadde begynt å tenne bål og annen galskap. Jeg tror ikke mennesket klarer å unngå det å veie andre og det å komme med konklusjoner. Det hadde blitt umulig med køkultur. Jeg tror fysisk vold på en markedsplass ville ha manifistert seg. Kan hende at man måtte ha kjempet seg fram til godsaken over en lav sko. Black Friday dødsfall i en ellers lovregulert verden taler f.eks. for at egoismen vil råde. Jeg tror at vold og drap ville ha blitt et nødvendig onde for å klare seg. Endret 8. desember 2019 av G Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 D0vendyret skrev (1 time siden): Feltskifte uten blinklys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå