verlekkim Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Hevdes Monster og Red Bull energidrikk er sataniske. Verdens beste maskineri fungerer best på vann. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Folk hevder mye rart. At de får spaltetid er jo det mest overraskende her. 2 Lenke til kommentar
verlekkim Skrevet 6. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2019 18 minutes ago, Tåkefyrste said: Folk hevder mye rart. At de får spaltetid er jo det mest overraskende her. Better safe than sorry? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 verlekkim skrev (14 timer siden): Better safe than sorry? Troll Du skrev noen syke ting i denne tråden også: Men når du kan ta en dame som hevder at monster energi er djvelens munnvann seriøs, så taler det for seg. Nei, satan har ikke laget sin egen energidrikk, dette blir rett og slett for dumt. Klarer ikke ta deg seriøst her, sorry. Lenke til kommentar
verlekkim Skrevet 7. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2019 Har jeg sagt at det er satan som har laget den? Naturligvis er det det hans menneskelige djeveldyrkerne som står bak produksjonen. Hun har såpass mange argumenter at det kan vanskelig motstrides. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 verlekkim skrev (4 minutter siden): Har jeg sagt at det er satan som har laget den? Naturligvis er det det hans menneskelige djeveldyrkerne som står bak produksjonen. Hun har såpass mange argumenter at det kan vanskelig motstrides. -_- Alt hun sier er jo svada. Tar sjansen at jeg ikke kommer til helvete av å drikke monster. Det baserer jeg på noe som kalles sunn fornuft. Takk for meg. Da forlater jeg tråden, førden tårner seg opp med stråmenn og konspirasjonsteorier, og annet nonsense. Lenke til kommentar
verlekkim Skrevet 7. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2019 6 minutes ago, Emile the rat said: -_- Alt hun sier er jo svada. Tar sjansen at jeg ikke kommer til helvete av å drikke monster. Det baserer jeg på noe som kalles sunn fornuft. Takk for meg. Da forlater jeg tråden, førden tårner seg opp med stråmenn og konspirasjonsteorier, og annet nonsense. For de som har et annet perspektiv enn deg treffer hun spikeren på hodet. Om du tar sjansen er det ditt valg. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) Dette har lite å gjøre med helse og legger ikke opp til en matnyttig diskusjon. Stenges. Endret 7. desember 2019 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg