Jens Kr. Kirkebø Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Dovreekspressen skrev (8 timer siden): Nesten ingen, om jeg skal tippe. Det har ikke vært ansett som lønnsomt. Situasjonen har riktignok endret seg litt med timesavregning på strøm. Bl.a. skriver Otovo: Nesten alle mener du vel... 1 Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jens Kr. Kirkebø skrev (6 timer siden): Nesten alle mener du vel... Ja! Helt klart. Gikk surr i inverteringene der Har du batteri hjemme, btw? Du har jo mye solceller. Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Dovreekspressen skrev (13 timer siden): Ja! Helt klart. Gikk surr i inverteringene der Har du batteri hjemme, btw? Du har jo mye solceller. Nei, det er ikke lønnsomt. Jeg får jo mer for strømmen jeg eksporterer enn jeg sparer på å bruke den selv. Så jeg prøver å bruke minst mulig av den selv. Får 110 øre/kWh av Midt Energi for 8000kWh årlig. 2 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Jens Kr. Kirkebø skrev (6 timer siden): Nei, det er ikke lønnsomt. Jeg får jo mer for strømmen jeg eksporterer enn jeg sparer på å bruke den selv. Så jeg prøver å bruke minst mulig av den selv. Får 110 øre/kWh av Midt Energi for 8000kWh årlig. Det var ingen dårlig deal. Hvor lenge kan du regne med å få den prisen? Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Kahuna skrev (7 minutter siden): Det var ingen dårlig deal. Hvor lenge kan du regne med å få den prisen? Tja, vanskelig å si? Har hatt den i år ihvertfall Det er mange som tilbyr å kjøpe til 80-100 øre da, så jeg er ikke bekymret foreløpig Og om 5-6 år er anlegget nedbetalt, da er alt ren gevinst 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå