Sunos Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Jeg skjønner ikke hva jeg skal søke på for å finne norske butikker med et lignende kort (trenger kun SPIDF utgangen) da jeg kjøpte for lite hovedkort i min nye maskin og ikke plass til mitt lydkort med spdif på. Det jeg trenger er bare en https://www.aliexpress.com/item/32798447755.html slik en. Men samme hva jeg søker på så får jeg opp bare mediebokser av noe slag i norge. Det er optisk ut internt på hovedkortet. Endret 6. desember 2019 av Sunos Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Med disse kortene er du avhengig av å ha SPDIF-header på hovedkortet. Lenke til kommentar
Sunos Skrevet 7. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) sedsberg skrev (3 timer siden): Med disse kortene er du avhengig av å ha SPDIF-header på hovedkortet. har det. Ble så jeg bestilte på amazon, tar ei stund å få den men ga opp å finne en butikk i norge Endret 7. desember 2019 av Sunos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå