shit89 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er et irritasjonsmoment at alle lyder som kommer fra Pcen har en sterk romklang i seg (eller ambient som det så fint heter på engelsk). Det skjedde etter at jeg spilte neverwinter nights Hordes of the underdark. Spillet klikket og etter det har det vært en konstant romklang lyd på all lyden. Vet noen hvordan man skrur av eller får vekk romklangen? Mvh. Kristian Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Creative? Sjekk om noen EAX effekter er på .. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Hvordan sjekker man det?? Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er et irritasjonsmoment at alle lyder som kommer fra Pcen har en sterk romklang i seg (eller ambient som det så fint heter på engelsk). Det skjedde etterat jeg spilte neverwinter nights Hordes of the underdark. Spillet klikket og etter det har det vært en konstant romklang lyd på all lyden. Vet noen hvordan man skrur av eller får vekk romklangen? Mvh. Kristian Har skjedd med meg og, ikke med samme spillet riktignok. Har ikke funnet noen lur måte og ordne dette på, den eneste jeg kunne gjøre var og legge inn driverene på nytt. Mvh Hagmann Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Creative? Sjekk om noen EAX effekter er på .. EAX-effektene kan man sjekke og stille inn i Kontrollpanel eller så ligger det i Start --> Programmer - menyene. Men som en annen sier her å legge inn drivere på nytt vil nok hjelpe. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 kan du ikke trykke på "restore default" på menyen til kortet ditt(start-meny)... se på innstillingene til kortet ditt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå