Nyidag Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 På telefonen med kundeservice og selger og gudene vet har noen eller mange for vane å slenge på en "ha en fin dag" men passer dette alltid? eks.vis Jeg satt og hørte på at noen fikk huden full fordi personen ikke hadde betalt regningen og så slang konsulenten til slutt på "ha en fin dag"??? (nei det var ikke meg) men jeg stusset på om det er noe de bare sier uten å tenke seg om Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 I selgerverdenen så er det vel bare et psykologisk knep og noe innøvd og påtvunget for å påvirke kunder. Det er nok ikke alltid like genuint ment. For min del sier jeg oftest "ha det godt", for dét føler jeg at jeg kan si kort og raskt og samtidig mene det genuint. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Vær glad du slipper å høre 'ha en FORTSATT fin dag' du! Sånne forventer altså at du til da har hatt en fin dag og er jo som sådan en uvitende idiot! Dette er jo ikke noe du vil høre etter at faren din drepte seg selv og mora di tidligere på dagen grunnet at du har fått diagnosen uhelbredelig kreft og din kjæreste slo opp samtidig.. OG du har tråkket i en stor haug med hundedritt rett før dette møtet... Og han som sier det er sjefen din, som akkurat har sagt deg opp.. Og huset ditt brant jo ned i løpet av natta sammen med garasje og bil.... (Og du hadde ikke råd til å betale forsikringen heller..) Ha en fin dag! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå