Marzo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har tenkt på å kjøpe dette blåtann adapteret. Men det jeg lurte på er om dette kan brukes mellom datamaskinen og min P800? Eller må man ha switch eller noe slikt til det? Har ikke noe spesiellt peiling på blåtann nettverk i det heletatt! Lenke til kommentar
texaco Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 dette er plug and play med litt installasjon vil jeg tro så lenge standardene passer (Bluetooth 1.1) så ser jeg ingen grunn til at det ikke skal fungere. Lenke til kommentar
xes Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Legg heller til 2-300 og kjøp Logitech MX 900 Bluetooth mus med Bluetooth hub. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Tenkt på det men rekkevidden på musa er vel ikke like god? Eller? Slo fra meg tanken ganske tidlig ettersom jeg er fornøyd med musa jeg har.. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Bluetooth hub?!? Hva skal man med en hub i et trådløst nettverk? (skriveleif) Endret 27. desember 2003 av kyrsjo Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Sikkert en bra sak, selv valgte jeg BToes fra MSI og svært fornøyd. Bruker det sammen med min T68i. Det står forøvrig mye i dette forumet om Bluetooth ting hvis du ser i delen om mobiltelefoner. Det var ikke akkurat rett frem å få T68i til å kommunisere, jeg måtte sette opp en litt div com porter og ting i blutetooth programmet og installere en overvåknings app fra SE. Min fars T610 fungerte uten videre så kanskje det er greit med P800. Sjekk ut anoto og christersson.org for en mengde tøffe apps. Skikkelig stilig. Jeg bruker synk mot outlook daglig, og rekker nå faktisk fly og andre avtaler med kunder etc, ganske praktisk. Filofaxen eller Palm tullet brukte jeg aldri men telefonen er alltid meg. Helt konge. Lykke til. Har en kamerat som kjøpte MX900 og han svært fornyød med alt, batt levetid, følelse, rekkevidde etc. Selv har jeg ikke prøvd så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Bluetooth hub?!? Hva skal man med en hub i et trådløst nettverk? Hub i dette tilfellet menes som knutepunkt for BT-enheter, ikke som i tradisjonell nettverkssammenheng. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hub i tradisjonell nettverksammenheng betyr da virkelig knutepunkt (så vidt jeg vet vil en engelsk-norsk ordbok trolig påstå at hub betyr knutepunkt...) Kan ikke mer enn to bluetooth-enheter snakke sammen direkte? Må de da gå via en hub (som begynner å minne om en ruter)? Hvordan mekker de addresseringen da, hvis de ikke greier det ellers? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kjøpte en Acer Bluetooth adapter fra Itbutikken.dk. ca. 400,- (den med blå Led:) Fungerer meget bra! Bruker den kun til Mobil (Nokia3650) Enkel og bruke... Bl.a. Høyre-klikk på textdokument/bilder/themes/java-spill etc. og Send-til-Bluetooth-enhet! Bildet hos Itbutikken er IKKE samma som den jeg fikk,men svart Kan Maile bildet av min (transparent m/blå LED) Acer Bluetooth.... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 clas ohlson har billington bluetooth adapter til 399kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå