Smile Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ja.. tenkte å kjøpe meg SE z600 da. Har en gammel 3310 med netcom kontant.. eller mother kontant er det vel kanskje det heter? Så jeg lurte om jeg burde få meg et 'ordentlig' abb. og hvordan z600 fungerer med kontantkort? høres kanskje litt teit ut, men... på forhånd takk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Så lenge det ikke er operatørsperre på den Z600 du skal kjøpe så er det ikke noe problem å bruke kontantkort på den. Da kan du bruke all slags kort og abonnement på den. Hvis du kjøper Z600 med abonnement så kan du få den billigere pga bindings tid osv. Lenke til kommentar
Smile Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Var ikke akkurat det jeg tenkte på, men om hvordan z600 fungerer med kontantkort. Er det noen tjenester som ikke fungerer med kontantkort eller fungerer det akkurat som et vanlig abbonement? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det funker som vanlig abonnement ja. Men du får jo såklart ikke ringe så mye som vanlig abonnement siden kontantkort har en tendes til å gå tom etterhvert Lenke til kommentar
Smile Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Hehe, nei. Men takk skal du ha. Og godt nytt år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå