akelbo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Sony trekker PlayStation 4-reklame etter anklager om plagiat Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Er det virkelig mulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Stormwolf skrev (2 timer siden): Er det virkelig mulig? Skulle ikke tro det for et selskap som omsetter for milliarder.. Endret 5. desember 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Nei nei nei, nå kommer jeg til å selge playstationene mine i protest, blåse støve av Xboxen og gi pengene til Microsoft istedet. Dette finner jeg meg ikke I!! Rip in peace Playstation, takk for alt Endret 5. desember 2019 av Guybrush 3pwood skrivefeil Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Nå er det jo et eksternt selskap de har brukt, og det er de som har feilet. Men ja, sløvt av Sony, spesielt siden de som produserte videoen har blitt beskyldt for plagiat før. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Kunne vært fikset med noe så lett som å si at det var til ære for de tidligere animasjonene. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Som lett hadde blitt kontret med den reelle forskjellen på en hyllest og plagiat. Dette er plagiat. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Kan ikke akuratt sjekke med alle animasjonsfilmene i verden om det er plagiert, men burde sjekket de som lagde filmen på forhånd. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 2 hours ago, GnilreG said: Kan ikke akuratt sjekke med alle animasjonsfilmene i verden om det er plagiert, men burde sjekket de som lagde filmen på forhånd. Men hva slags firma leide de da? Kan ikke tenke meg at det var et seriøst studio. De fant sikkert noe billigt dritt for å spare penger, og her har vi resulatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå