AfterGlow Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Vant i retten: Nordea har lov til å forby sine ansatte å kjøpe kryptovaluta Lenke til kommentar
Populært innlegg oneword Skrevet 5. desember 2019 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2019 At ansatte kan komme i økonomiske utfordringer er grunn nok til å nekte dem frihet til å kjøpe hva de vil?? Ellevilt. Med de argumentene i hånd foreslår jeg at Nordea forby sine ansatte fra: - Kjøpe aksjer (ref en milliardær som mistet hele formuen på et kjøp) - Delta i all slags lotteri (kan lede til spillavhengighet) - Alkohol (fare for å bli alkoholiker) - Ferie (Mange går rett i luksusfellen med kostbare ferier) - Kredittkort (bruke penger man ikke har?) osv... 15 Lenke til kommentar
fjs Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Dette viser bare hvor clueless retten er på dette temaet. Flaut. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Snakk om å stjele friheten til den enkelte. Burde jo være fritt vilt hva man bruker sine egne penger på! Lenke til kommentar
verlekkim Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Velkommen til diktatur 1.0. Oppgradering skjer fortløpende. De som tror man har rettssikkerhet har glemte hvem som kontrollerer hva. Er det ikke interessant at Elden, en frimurer, argumenterer for at Stålsett, en prest (de benytter biskop istedet, hvilket du kan knytte til sjakkspillet), skal slippe fengsel. Det er som om innsatte i fengsel skal argumentere for at fengselsbetjentene skal få benytte vold mot de. Om da ikke Stålsett har gitt avkall på sin personlige tro og sverged ed om at han tar Frimurerlosjens tro istedet. Loven Elden argumenterer for at de skal fjerne vil i praksis bety at det blir fritt frem for menneskehandel og at du ikke kan strafferettslig forfølges. Djevelen ligger i detaljene. Rettssystemet er en vits og monopolet på vold må avskaffes snarest mulig om vi skal ha noen mulighet til å beskytte friheten vår. Klart med amnesti ved våpeninnlevering sørger de for at man ikke kan beskytte seg selv heller. Og folk leverer de frivillig i fra seg. Ganske utrolig hvor lite gjennomtenkte avgjørelser som blir fattet blant folk, da man istedet skulle bygget opp våpenlageret sitt. Lenke til kommentar
kenerik Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ler så jeg griner.. For en juridisk grøt! Nordea og Danske rettssystemet må komme seg ut av steinhulen sin. Til info. Så satte jeg 30.000 kr av konfirmasjon gavene mine i ett av deres fond. Det gikk 11 år. Da fikk jeg brev fra dem om at kontoen er stengt. Å at gjenstående verdien på 3700 kr skulle overføres til min konto.. Makan til BullShit ??? 6 Lenke til kommentar
Sutcivni_XX Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Så utrolig latterlig. Er jo overformynderi på det verste. 2 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Nordea sitt rykte? De er jo jevnlig involvert i hvitevaskingsskandaler i både øst og vest. Om så samtlige ansatte utenom toppledelsen skulle bruke alle sine hardt opparbeidede penger på kryptovaluta og bruke alle disse til "å bli involvert i kriminelle aktiviteter", så ville det vært musepiss i havet. 3 Lenke til kommentar
verlekkim Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 14 minutes ago, atlemag said: Nordea sitt rykte? De er jo jevnlig involvert i hvitevaskingsskandaler i både øst og vest. Om så samtlige ansatte utenom toppledelsen skulle bruke alle sine hardt opparbeidede penger på kryptovaluta og bruke alle disse til "å bli involvert i kriminelle aktiviteter", så ville det vært musepiss i havet. På seg selv kjenner man andre. Er man kriminell til beinet er de vel paranoide om hva andre skal kunne finne på. 1 Lenke til kommentar
Computron Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Nordea ser i økende grad ut til være en bank som verken liker kunder eller sine egne ansatte. Så scorer de jo også helt nederst omtrent på kundetilfredshet, blant banker. Endret 5. desember 2019 av Computron 1 Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Bra. Pyramidepenger skulle vært forbudt for alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Da hadde det ikke vært noen penger igjen i verden. Lenke til kommentar
Capitalist Hippie Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 "Retten" må være gale. Nordea er i hvert fall helt gale. Om jeg husker riktig så styres selskapet av et tidligere kommunistsvin (100+ millioner døde mennesker). Galskap. 1 Lenke til kommentar
cyL Beng Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Hahah det er jo derfor vi kjøper bitcoin nemelig fordi vi ikke kan bruke våre egne penger på hva vi vil. Her har dere et fint eksempel takk. 1 Lenke til kommentar
galasb Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Sykt land vi lever i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå