akelbo Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Hardcore Mode lanseres neste uke. I The Division 2s neste modus må du starte spillet på nytt om du dør Lenke til kommentar
Plump Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Veldig glad i dette spillet, men dette virker som en nødløsning som raskt blir glemt. Få tilbake Survival- Nuff said! Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Få mer innhold i spillet. oppdateringen er for få og for sjelden. Spillet blir fort kjedelig for å så komme tilbake til DLC som gir 5 timers spilletid. så blir det kjedelig igjen. Ghost recon breakpoint er nesten hva The divsion 2 burde ha vært. En blanding av de hadde vært fantastsk Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Hvordan er det med spillet nå? Må jeg kjøpe en expansion for å spille det skikkelig? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Ja men nå kan du jo starte over hver gang du dør. Det er vel ikke kjedelig å spille det samme om igjen og om igjen vel.. eller vent.. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 MrLuni skrev (6 timer siden): Hvordan er det med spillet nå? Må jeg kjøpe en expansion for å spille det skikkelig? Nei expansions er gratis. spillet er veldig bra så bare å kjøpe Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Kom til level 27 og så møtte jeg en dør det kostet 3-400kr å gå inn. Hva var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå