fiskfisk Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Husker fortsatt første gang jeg testa The Sims... ######. Fortsatt lenge siden jeg har hatt samme følelsen av at noen har lagd noe nytt og unikt som faktisk funker. Det blei en del timer med spilling akkurat da det hadde kommet, men i ettertid har jeg ikke spilt en eneste av tilleggspakkene eller noe.. Tok fram spillet for første gang på lang tid her om dagen igjen .. og da var det egentlig ikke så gøy lenger. Grafikken var for kantete og stygg og det var ikke lenger den samme "a-ha"-opplevelsen. Oh well. En klassiker har det uansett blitt, enten på godt eller vondt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kan godt innrømme at jeg har spilt "the sims" en god del, men det er jo blitt ødelagt med alle de tileggspakkene. Så nå har jeg ikke spilt det på flere måneder. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg syns the sims var litt nyskapende når det kom ut, selv om jeg hater å spille det selv men nå syns jeg de har "melket kua" så alt for mye hvis dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 det var ett pokker så bra spill da det kom ut..spilte det i timer hver dag, men etter snart fire år med the sims har jeg begynt å gå lei og skjønner ikke hvorfor de fremdeles lager expansion packs til spillet...gleder meg til the sims 2 Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sims var en god spillide det, men har aldri forstått at folk har orket å bruke så mye tid på det. Selv Pokemon er mer interessant. Gidder ikke å spille at jeg støvsuger og rydder i huset - ikke min form for moro nei Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er enig med deg jon@s, jeg også spilte the sims _mye_ da det kom, men ble lei etter hvert. Alle tilleggspakkene som har kommet i ettertid har også ødelagt noe med spillet, og de er ikke verdt mer enn 49,-. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 The Sims får jenter til å bli gamere, så jeg ser positivt på The Sims.. Selv spiller jeg ikke men har veninner som gjør og en lillebror som gjør det. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 The Sims får jenter til å bli gamere, så jeg ser positivt på The Sims.. Selv spiller jeg ikke men har veninner som gjør og en lillebror som gjør det. Ja, mer en halvparten av de som spillet The Sims er visstnok jenter. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 The Sims er spillet som ledet min kjære søster inn i den store spillverdenen. Men utover det å ønske alle kvinnfolka velkommen, har vel ikke spillet noen større funksjon. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ungene her i huset - og alle naboungene - elsker sims. Det er fullt på datarommet etter skoletid. Har alle tilleggspakker - ungene har kjøpt dem for egne penger. Spilt det ca en natt - så var det slutt for min del - en livssimulator som ikke simulerer virkeligheten særlig godt. Når det tar en halv dag å gå fra senga til dass blir det teit. Som en over sier - det er som å leke med dokker. Sims er et virtuellt leketøy. Litt morbid innimellom - ungene synes av og til det er morsomt å drukne en av søsknenes SIM - med store gråtescener som resultat. Ikke vet jeg om det ungene lærer om penger er så bra heller - ingen gidder noensinne sende SIMen på jobb. Cheatcodes er mye morsommere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå