Gå til innhold

The Sims

Anbefalte innlegg

Husker fortsatt første gang jeg testa The Sims... ######. Fortsatt lenge siden jeg har hatt samme følelsen av at noen har lagd noe nytt og unikt som faktisk funker. Det blei en del timer med spilling akkurat da det hadde kommet, men i ettertid har jeg ikke spilt en eneste av tilleggspakkene eller noe.. Tok fram spillet for første gang på lang tid her om dagen igjen .. og da var det egentlig ikke så gøy lenger. Grafikken var for kantete og stygg og det var ikke lenger den samme "a-ha"-opplevelsen. Oh well.

En klassiker har det uansett blitt, enten på godt eller vondt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ungene her i huset - og alle naboungene - elsker sims. Det er fullt på datarommet etter skoletid. Har alle tilleggspakker - ungene har kjøpt dem for egne penger.

Spilt det ca en natt - så var det slutt for min del - en livssimulator som ikke simulerer virkeligheten særlig godt. Når det tar en halv dag å gå fra senga til dass blir det teit.

Som en over sier - det er som å leke med dokker. Sims er et virtuellt leketøy.

Litt morbid innimellom - ungene synes av og til det er morsomt å drukne en av søsknenes SIM - med store gråtescener som resultat.

Ikke vet jeg om det ungene lærer om penger er så bra heller - ingen gidder noensinne sende SIMen på jobb. Cheatcodes er mye morsommere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...