knipsolini Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 bshagen skrev (9 minutter siden): Som vi lærte av Liverpool - City kampen så er samtlige hands av offensive spillere hands - uten unntak. Så om den var bevist nær armen, så er det hands Sier ikke noe i mot det, sier at jeg mener regelen er idiotisk inntil man kapper av armene på fotballspillere Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 12 på de siste 13 for Rashford i alle turneringer hvis man tar med det mot Villa som ble gitt som selvmål til Heaton. Viser at å gi tillit over tid til unge spillere bærer frukter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Har langt mindre tro på at vi vinner dette nå. Vi var svake etter Spurs sin scoring, og Mou har en tendens til å kunne riste noe ut av kamper uansett. Svakt av United/Young. Hvorfor vente til den lander på foten til Alli. Endret 4. desember 2019 av Prusk Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 knipsolini skrev (7 minutter siden): Sier ikke noe i mot det, sier at jeg mener regelen er idiotisk inntil man kapper av armene på fotballspillere Ikke uenig med deg her Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 Sett den da, vær så snill Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 Jeg elsker Marcus Rashford. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Herlig, ikke noe tull nå Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Håper Ole har lært, at det ikke byttes angrep mot forsvar igjen og vi gir fra oss alt initiativ i kampen etter bytte Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 De har Son også ja ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Billig straffe, men jeg tar den, fortjener litt medgang nå. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 ProphetSe7en skrev (Akkurat nå): Håper Ole har lært, at det ikke byttes angrep mot forsvar igjen og vi gir fra oss alt initiativ i kampen etter bytte Vil ikke si det er så lett, Tottenham er i utgangspunktet bedre enn oss, om de begynner å trykke på så betyr ikke det nødvendigvis at det er Ole som har bestemt seg for å være defensiv Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Billig straffe, men jeg tar den, fortjener litt medgang nå. Straffa var da helt ok den? 1 Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 1 minute ago, Tåkefyrste said: Billig straffe, men jeg tar den, fortjener litt medgang nå. Såg kanskje billig ut, men han ble tråkket på og da er det straffe Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Den der fra Lindgard. Hvorfor? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 bshagen skrev (5 minutter siden): Vil ikke si det er så lett, Tottenham er i utgangspunktet bedre enn oss, om de begynner å trykke på så betyr ikke det nødvendigvis at det er Ole som har bestemt seg for å være defensiv Ja vi skulle hatt en midtbane som kan diktere tempo i kampen,.hadde vært enklere å holde på en seier av og til da Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Uten tvil. Men vi er langt fra så ballsikre enda. McT tilbake hjelper, men vi mangler 3 signeringer og Pogba tilbake før vi er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå