Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) VS Premier League, 15. runde Old Trafford, 04.12.2019 kl. 20:30 Dommer: Paul Tierney TV2 Sport Premium 2 Endret 4. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Form siste 5 (Premier League): MUN: WLWDD (8 poeng) TOT: LDDWW (8 poeng)Mulig lag Manchester United (3-4-1-2): Forventes å starte med tre bak og vingbacker, enten det er en ren 3-5-2 eller 3-4-1-2 med Lingard inn for Pereira.De Gea Lindelöf - Maguire - Tuanzebe Wan-Bissaka - McTominay - Fred - Young Lingard James - RashfordSkadet: Pogba, Martial, Matic, Dalot, Bailly, Fosu-Mensah Mulig lag Tottenham (4-2-3-1): Forventes å starte likt som i forrige kamp, mulig med Winks inn for Ndombele.Gazzaniga Aurier - Alderweireld - Sanchez - Verthongen Ndombele - Dier Sissoko - Alli - Son KaneSkadet: Lloris, Vorm, Davies, Lamela Endret 4. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Kan ikke si jeg gleder meg nevneverdig til denne kampen. Jeg er faktisk livredd. Så mange skader på sentrale spillere og en stall som går opp i limingen. Noen positive ting vi kan trekke frem før avspark? ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Ser førsteomgangen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 bshagen skrev (28 minutter siden): Kan ikke si jeg gleder meg nevneverdig til denne kampen. Jeg er faktisk livredd. Så mange skader på sentrale spillere og en stall som går opp i limingen. Noen positive ting vi kan trekke frem før avspark? ? Det eneste positive er at dette laget ikke har tapt noen av toppkampene hittil denne sesongen. Ellers lite. Allerede i sekundene etter Mourinho fikk Spurs-jobben så jeg for meg scenene etter kampen i kveld hvor de har knust oss 0-3 og Mourinho går bort mot Stretford End og klapper for United-fansen, etter han har gått med armen rundt skuldrene på Solskjær og gitt han noen «råd». Dette føler jeg er en kamp vi ikke kan vinne uansett hvor godt vi spiller i kveld. Hele narrativet «alle» ønsker kommer til å vinne, pressen kommer til å kaste seg over det og Ole-ut folka vil bruke det for alt det er verdt. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Traff visst ikke 100% på laget igjen, men nære! Bomma helt på formasjon da, for dette er nok en 4231. Spurs: Endret 4. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Har united møtt alle topplagene hjemme så langt? Blir bortelaget mot city til helga da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (20 minutter siden): Har united møtt alle topplagene hjemme så langt? Blir bortelaget mot city til helga da. Jepp. Slo Chelsea på brua i blandevannscupen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Vi stiller så bra vi kan, men er usikker på Young. Uansett greit. Har rutine, og pleier ikke å gjøre seg bort så lenge han ikke spiller hver kamp Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Brandon ble litt for heit forrige kamp, og direkte skyldig i at vi slapp inn 2-2 målet, ved å oppheve offside. Synes faktisk er greit med rutine/Young her i dag. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Shaw? Spilte mot Astana, men har vært skader lenge. Enig i at Young er ok Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 Young har vært bra denne sesongen synes jeg. God mot topp seks lagene også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Snikpellik skrev (11 minutter siden): Jepp. Slo Chelsea på brua i blandevannscupen. Tenkte kun liga. Blir røft på nyåret da. Rart å sette opplegget slikt. Bevist eller tilfeldig? Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 OGS sa "Anthony will be out for a little while". Liker at han for første gang (?) starter Greenwood i en PL kamp. Men jævlig ergelig at når vi nesten var på vei til å få skadefritt lag, så forsvinner Martial. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (10 minutter siden): Tenkte kun liga. Blir røft på nyåret da. Rart å sette opplegget slikt. Bevist eller tilfeldig? Hvis det er bevisst så er det jo tidenes skandale. United har hatt ganske rart program denne sesongen med. Fire bortekamper på rad i høst var kjipt, men det var bare uflaks med programmet/trekningene i alle turneringene. Endret 4. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 blured skrev (9 minutter siden): OGS sa "Anthony will be out for a little while". Liker at han for første gang (?) starter Greenwood i en PL kamp. Men jævlig ergelig at når vi nesten var på vei til å få skadefritt lag, så forsvinner Martial. Bra vi har en som ble myndig for noen uker siden til å steppe inn... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Her må vi parkere bussen og ta overgangene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 bshagen skrev (1 minutt siden): Her må vi parkere bussen og ta overgangene Hyllest til Mourinho? I like it! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 minutter siden): Hyllest til Mourinho? I like it! Ingen hyllest egentlig, mer hvordan jeg mener vi er nødt til å spille i dag mot et lag som spiller en mye bedre fotball. Når det er sagt, så syns jeg Mourinho er et fotballgeni EDIT: Og ja, jeg syns han er en bedre manager enn Ole. There I said it ? Endret 4. desember 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå