Sarasin Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Kan jeg bruke denne til å fjerne kjølepasta? Vanskelig å få ta i ren Isopropanol... Instrumentdesinfeksjon Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Sjekk på bensinstasjon. Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Jernia Biltema Apotek kan også ha. Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2019 Sååå - det jeg spurte om? Apoteket har ikke Isopropanol, dessverre. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Ja, du kan bruke den. Men det finnes rimeligere alternativer. https://www.biltema.no/bilpleie/tilsetningsmidler/ovrige-tilsetningsmidler/kondensfjerner-2000033650 Endret 4. desember 2019 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Kjøpte det sist på Boots apotek, måtte bestilles. Blårens er et alternativ som er letter å få tak i, men det inneholder fargetilsetning. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Sarasin skrev (3 timer siden): Sååå - det jeg spurte om? Apoteket har ikke Isopropanol, dessverre. Bensinstasjon har kondensfjerner, og det er isopropanol. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå