mortem1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg la i går inn på windows xp, alle drivere etc alt fungerte utmerket. Skrudde så av pc for natten, om morgenen ville den ikke starte(skjermen blinket bare) resette cmos, fikk opp post da,men melding om at cpu var "unworable" den ble også gjenkjent som en xp2083, på grunn av cmos dette tenkte jeg.. gikk inn i bios, og i autodetect kom den opp som xp2800, går så ut av bios og den kommer da til dmi update saken.. der sto den leenge... Skifta så ut cpuèn med en xp2500.. fungerte utmerket.. men måtte legge inn på windows igjen... skrudde pcèn av for å sjekke om den var ok etter at windows var lagt inn.. neida.. samme leksa om igjen.. ikke noe skjermbilde.. resetter jg cmos kommer den til dmi update succsessfully... er det hk det er noe gale med? men hva der er galt siden det fungerer så lenge jeg bare resetter? Maskin: Abit nf7s v2.0 testa med 'standard versjon" og nyeste ver av bios Ram Twinmos pc 3200 2 stk på 256 + 1 stk geil pc 3200 512 mb, testa om en annen Cpu xp2500 og 2800 som begge fungerer 100% sikkert ati radeon 9800p skjermkort antec 480 strømforsyning wd raptor 2 stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå